خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سابق فرابورس ایران در گفتگو با ایلنا:

ذات بازار سرمایه تلاطم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۰۱

صنایعی که در کشور دارای مزیت نسبی هستند مانند نفت، گاز، پتروشیمی، معادن، صنایع ساختمانی، صنعت بانکی و مالی می‌توانند سودده باشند.

مدری عامل سابق شرکت فرابورس ایران گفت: سبدگردان‌ها مردم را در سرمایه‌گذاری ها هدایت کنند.

مصطفی امید قائمی، مدیر عامل سابق شرکت فرابورس ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افت شاخص‌های بورس اظهار داشت: با توجه به افت شاخص‌ها طی روزهای گذشته قیمت‌ها به کف خود رسیده است و به نظر می‌رسد زمان خرید فرا رسیده است.

وی افزود: موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذارانی است که سهام‌ها را مورد بررسی قرار می دهند اما در بازار بورس انتظار برای کسب سود باید دراز مدت باشد.

امید قائمی با اشاره به صنایعی که سودده هستند گفت: صنایعی که در کشور دارای مزیت نسبی هستند مانند نفت، گاز، پتروشیمی، معادن، صنایع ساختمانی، صنعت بانکی و مالی می‌توانند سودده باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صنعت خودروسازی نیز سودده است یاخیر گفت: با توجه به بهبود وضعیت تولید خودرو این صنعت نیز مورد توجه قرار گرفته اما باید با دقت و احتیاط و مطالعه سبد پورت‌وی تشکیل شود و افراد از خدمات مشاوره و سبدگردانی‌ها بهره گیرند.

امیدقائمی خاطرنشان کرد: ذات بازار سرمایه تلاطم است و طبیعی است که در دوره‌ای خرید و فروش و معامله کاسته شود.

وی افزود: افرادی که تازه وارد هستند باید از خدمات مشاوره سبدگردانان بهره گیرند و بهتر آن است که از صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند. کارگزارانی هم که در بازار سرمایه حضور دارند می‌توانند به افراد تازه وارد کمک کرده و آنها را برای سرمایه‌گذاری راهنمایی کنند و سهم‌های پرریسک برایشان انتخاب نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز