خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت:

سقف توزیع سهام عدالت ۴۵ میلیون نفر است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۷۶

دولت در آینده نزدیک درباره تکلیف نهایی این طرح تصمیم می‌گیرد و وضع افراد جامانده از طرح توزیع سهام عدلت هم مشخص خواهد شد.

پاک‌بین افزود: دولت در آینده نزدیک درباره تکلیف نهایی این طرح تصمیم می‌گیرد و وضع افراد جامانده از طرح توزیع سهام عدلت هم مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، داریوش پاک‌بین گفت: اجرای طرح بزرگ توزیع سهام عدالت بسیار بزرگ است و در چند مرحله مشمولان را افزایش دادند اما گاهی افراد مشمول بموقع ثبت‌نام و اقدام نکردند و جا ماندند.

وی افزود: با ساماندهی کارگران ساختمانی این طرح به مرحله نهایی نزدیک می‌شود و تاکنون ۴۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت شده‌اند.

پاک‌بین گفت: دولت در آینده نزدیک درباره تکلیف نهایی این طرح تصمیم می‌گیرد و وضع افراد جامانده از طرح توزیع سهام عدلت هم مشخص خواهد شد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت اعلام کرد: در اجرای طرح توزیع سهام عدالت در سال‌های ۸۵ و ۸۶ سود سهام معادل ۱۳۵۰ میلیارد تومان پرداخت و در ادامه قرار شد سود این سهام برای اقساط سهام اختصاص یابد.

پاک‌بین افزود: بدین ترتیب سهام عدالت زودتر آزاد می‌شود و می‌توان برای ورود این سهام به بورس اقدام کرد.

پاک‌بین گفت: این اقدام در اجرای قانون برنامه پنجم توسعه صورت می‌گیرد و از سال ۸۷ به بعد هیچ سودی سهامداران عدالت توزیع نشده است.

وی افزود: در ۶ مرحله توزیع سهام عدالت گروه‌های جمعیتی مختلفی سهام گرفتند اما برخی افراد در این گروه جاماندند که امیدواریم در مرحله تکمیلی که در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد تا این افراد هم سهام عدالت را دریافت کنند و عدالت هم رعایت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز