خبرگزاری کار ایران

با افزایش ۱۴۲۳ واحدی؛

شاخص کل وارد کانال ۷۷ هزار واحدی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۲۱

نمادهای معدنی و صنعتی چادرملو و پالایشگاه بندرعباس بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را داشتند.

با افزایش ۱۴۲۳ واحد شاخص کل وارد کانال ۷۷ هزار واحدی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین رشد بالای شاخص کل بورس در سال جدید رقم خورد و شاخص با ۱۴۲۳ پله صعود به کانال ۷۷ هزار واحدی رسید.

بر این اساس، نمادهای معدنی و صنعتی چادرملو و پالایشگاه بندرعباس بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را داشتند.

ارزش معاملات روز جاری ۱۷۶ میلیارد تومان بود.

این در حالی است که شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با افزایش ۲.۴۵ درصدی به ۷۵ هزار و ۹۸۰ واحد رسید و در هفته منتهی به سوم اردیبهشت، دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

در این هفته ۸۰ هزار و ۹۲۳ خریدار در ۲۴۵ هزار و ۵۳۰ دفعه به داد و ستد پرداختند. ارزش کل معاملات در قیاس با هفته کاری قبل، ۱۹.۴ درصد افزایش داشت.

در هفته یاد شده، دو میلیارد و ۶۴ میلیون سهم به ارزش ۶ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال به صورت خرد و بلوک انجام شد.

از ابتدای امسال، ۹ میلیارد و ۲۶۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۶ هزار و ۸۵۲ میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت، تعداد ۳۴۶ هزار و ۹۱۵ سرمایه گذار، در یک میلیون و ۴۳ هزار و ۹ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند.

همچنین شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت با افزایش ۲.۴۵ درصدی به ۷۵ هزار و ۹۸۰ واحد رسید.

در عین حال شاخص صنعت در آخر هفته، بر روی عدد ۶۳ هزار و ۵۱۸ واحد ایستاد که در قیاس با هفته قبل، ۲.۷۰ درصد افزایش را نشان می داد. شاخص بازار اول در هفته گذشته با ۲.۹۷ درصد و شاخص بازار دوم با ۱.۳۸ درصد افزایش همراه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز