خبرگزاری کار ایران

معامله ۳ هزار میلیاردی بورس کالا در آخرین روز هفته

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۸

۱۹۲ هزار تن کالا به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال روزگذشته در بورس کالا معامله شد.

در آخرین روز معاملاتی هفته، ۱۵۱ هزار و ۷۰۰ تن تیرآهن و میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی ومعدنی بورس کالا داد و ستد شد.
به گزارش ایلنا، همچنین در این مدت ۶۶ هزار تن سبد میلگرد ۲۵ تا ۱۲ - A۳ و ۵ هزار و ۷۰۰ تن سبد طول کوتاه میلگرد و تیرآهن این شرکت به تر تیب به قیمت ۱۶ هزار ریال و ۱۴ هزار و ۸۰۷ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.
افزون بر این، این تالار شاهد معامله ۵ هزار و ۵۰۰ تن سبد میلگرد ۲۵ تا ۱۴ - A۳ شرکت فولاد آذربایجان، ۲ هزار و ۲۰۰ تن میلگرد کلاف ۸ - A۳ نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد و ۲۰ کیلوگرم شمش طلای موته بود.
در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز روزگذشته، ۵۶۰ تن جو دامی و ۱۶۰ تن گندم دامی قزاقستان به قیمتهای ۹ هزار و ۱۸۰ ریال و ۹ هزار و ۵۰ ریال داد و ستد شد.
در گروه گازها و خوراکها ۱۵۰ تن آرگون پتروشیمی فخر و شیراز به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال و در گروه مواد شیمیایی ۱۷ هزار و ۹۶ تن انواع مواد شیمیایی به ارزش بیش حدود ۲۶۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.
همچنین، در گروه قیر ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن قیر شرکت نفت جی، پویندگان فن و تجارت بین الملل و توسعه کروس انرژی در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت. علاوه بر این بیش از یکهزار و ۴۰۰ تن قیر نیز در تالار داخلی معامله شد.
در مجموع حجم معاملات این روز در بورس کالا به ۱۹۲ هزار تن و ارزش آن به بیش از ۳ هزار میلیارد ریال بالغ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز