خبرگزاری کار ایران

ریزش ۱ درصدی شاخص بورس؛

شاخص بورس وارد کانال ۷۹ هزار واحدی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۶۶

در معاملات آخرین روز از هفته جاری دماسنج بازار سرمایه در نیمه معاملات بیش از ۸۰۰ واحد ریزش کرد و به کانال ۷۹ هزار ۴۰۷ واحد بازگشت.

شاخص بورس تهران در ادامه روند نزولی خود امروز با افت دسته جمعی نماد‌ها مواجه و وارد کانال۷۹ هزار واحدی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بورس تهران طی هفته‌های گذشته به فاز استراحت رفته و هر روز خبر از افت شاخص‌ها به گوش می‌رسد و به نظر می رسد سردرگمی فعلی ایجاد شده در بورس سبب خروج تدریجی سرمایه‌های خرد از این بازار شده است.

و در روز ابلاغ مصوبه نرخ خوراک ۱۵ سنتی محصولات پتروشیمی تمامی بازار تحت تأثیر این خبر با افت همراه شدند.

بر این اساس، در معاملات آخرین روز از هفته جاری دماسنج بازار سرمایه در نیمه معاملات بیش از ۸۰۰ واحد ریزش کرد و به کانال ۷۹ هزار ۴۰۷ واحد بازگشت.

دربازار امروز شرکت‌های پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان، بانک پاسارگاد، مخابرات، نفت پارسیان، بانک تجارت و پالایشگاه تبریز بیشترین تاثیر را در روند نزولی بورس گذاشتند و موجب ریزش یک درصدی شاخص بورس شدند.

این در حالی است که فعالان بازار سرمایه معتقدند؛ روند شاخص حتی در صورت افت به کانال ۷۷ هزار واحدی نیز، همچنان صعودی خواهد بود و پیش بینی می‌شود تا پایان سال با رشدی متعادل به مرز ۹۰ هزار واحد برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز