خبرگزاری کار ایران

در هفته آخر آبان ماه به وقوع پیوست؛

انعقاد ۱۴هزار و ۶۶۷ قرارداد آتی سکه در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۸۱

در هفته گذشته معاملات قراردادهای آتی سکه طلا تحویل اسفندماه ۹۲ با ۷ هزار و ۲۲۰ قرارداد در ۳ هزار و ۲۴۱ نوبت در صدر قرار گرفت. ارزش معاملات قراردادهای مذکور به بیش از ۷۲۱ میلیارد ریال بالغ شد.

در آخرین هفته آبان ماه، با انعقاد ۱۴هزار و ۶۶۷ قرارداد آتی سکه طلای تمام بهار آزادی در ۶ هزار و ۸۲۵ نوبت توسط معامله گران در بورس کالای ایران، ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه در این بورس طی هفته مذکور به بیش از یکهزار و ۴۳۹ میلیارد ریال رسید. این ارقام نشان دهنده رشد ۱۲ درصدی حجم و ۱۰ درصدی ارزش این قراردادها نسبت به هفته قبل از آن است.

به گزارش ایلنا، در هفته گذشته معاملات قراردادهای آتی سکه طلا تحویل اسفندماه ۹۲ با ۷ هزار و ۲۲۰ قرارداد در ۳ هزار و ۲۴۱ نوبت در صدر قرار گرفت. ارزش معاملات قراردادهای مذکور به بیش از ۷۲۱ میلیارد ریال بالغ شد.

بر اساس این گزارش، رتبه بعدی بیشترین معاملات قراردادهای آتی در هفته گذشته را قراردادهای آتی سکه طلا تحویل بهمن ماه ۹۲ به خود اختصاص داد. در هفته ای که گذشت ۵ هزار و ۱۵۰ قرارداد آتی سکه طلا تحویل بهمن ماه در ۲ هزار و ۳۷۹ نوبت و به ارزش بیش از ۵۰۲ میلیارد ریال توسط معامله گران آتی منعقد شد.

همچنین جایگاه سوم بیشترین معاملات این قراردادها به قراردادهای سررسید دی ماه اختصاص دارد که انعقاد یک هزار و ۴۷۸ قرارداد آتی سکه طلا تحویل دی ماه ۹۲ را به ثبت رسانده است. قراردادهای آتی سکه این سررسید در ۷۷۷ نوبت و به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، قراردادهای آتی سکه طلا تحویل ماه های آذر و آبان ۹۲ نیز به ترتیب با ۵۴۱ قرارداد به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال و ۲۷۸ قرارداد به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال در رده های بعدی معاملات در هفته گذشته قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز