خبرگزاری کار ایران

معامله ۱۱۳۸ میلیارد ریال اوراق در فرابورس

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۴۲

بیشترین ارزش معاملات نیز به پالایش نفت تهران با بیش از ۵۰.۴۳ میلیارد ریال اختصاص یافت و پس از آن پتروشیمی جم با ۴۲.۷ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بیشترین حجم معاملات به دادوستد بیش از ۱۳.۳ میلیون سهم بانک دی اختصاص داشت و پس از آن هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، لیزینگ ایرانیان و ذوب آهن اصفهان به ترتیب با ۴.۲۳، ۳.۶۶ و ۳.۱۷ میلیون سهم در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، بیشترین ارزش معاملات نیز به پالایش نفت تهران با بیش از ۵۰.۴۳ میلیارد ریال اختصاص یافت و پس از آن پتروشیمی جم با ۴۲.۷ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار گرفت.

سهام شرکت های گسترش سرمایه گذاری ایرانیان، هلدینگ صنعتی و معدنی خاورمیانه و لیزینگ ایرانیان با بیش از ۴ درصد افزایش، بیشترین رشد قیمت را داشت و در عین حال بیشترین کاهش قیمت نصیب شرکت های پالایش نفت شیراز، قند شیروان قوچان و بجنورد، پالایش نفت تهران و پتروشیمی زاگرس شد.

از سوی دیگر در بازار صندوق های قابل معامله ۴۹۳ هزار و ۵۷۹ واحد صندوق قابل معامله کاریس به ارزش ۵.۴ میلیارد ریال و ۹۹ هزار و ۵۰۰ واحد صندوق قابل معامله آسام به ارزش ۱.۱۲ میلیارد ریال مبادله شد و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز ۲۶۰ هزار و ۸۶۰ برگه اجاره مپنا و ۱۶۳ هزار و ۲۱۰ برگه اجاره امید دست به دست شد.

در بازار تسهیلات مسکن هم اوراق تسهیلات بهمن ۸۹ با ۴.۲۱ درصد رشد به قیمت ۳۷۵ هزار و ۱۶۸ریال رسید و اوراق تسهیلات فروردین ۹۰ با ۳.۲ درصد کاهش ۳۷۵ هزار و ۶۴۲ ریال قیمت خورد.

بر اساس پیام ناظر بازار نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی مرداد یکم به منظور تأمین مالی شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران در نماد ˈصمپنا۲۱ˈ، به منظور آغاز معاملات ثانویه امروز در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس گشایش یافت.

همچنین نماد معاملاتی شرکت بیمه کارآفرین پس از برگزاری جلسه هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد معامله شد.

نماد معاملاتی شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان نیز پس از ارائه اطلاعات در خصوص فروش دفتر مرکزی به تابلو بازگشت و از سوی دیگر نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت لاوان با توجه به تعدیل پیش بینی سال مالی ۹۲ متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز