خبرگزاری کار ایران

در تالار محصولات کشاورزی بورس کالا انجام شد:

عرضه ۱۸ هزار تن نخود، عدس، گندم و شکر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۶

در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۳۰۰ تن عدس درشت کانادا به قیمت پایه ۲۹ هزار و ۷۸۰ ریال روی تابلوی عرضه می رود. همچنین، ۳۰۰ تن نخود متوسط کشور کانادا به قیمت پایه ۲۷ هزار و ۷۸۰ ریال عرضه را در این روز تجربه می کند.

امروز در بورس کالا بیش از ۱۸ هزار تن نخود، عدس، گندم و شکر در تالار محصولات کشاورزی بیش از ۶۳ هزار تن سنگ آهن دانه بندی، گوگرد کلوخه و قیر و ۷۰ هزار تن شمش بلوم و تختال C و ۲۵ نوع کالا از فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۳۰۰ تن عدس درشت کانادا به قیمت پایه ۲۹ هزار و ۷۸۰ ریال روی تابلوی عرضه می رود. همچنین، ۳۰۰ تن نخود متوسط کشور کانادا به قیمت پایه ۲۷ هزار و ۷۸۰ ریال عرضه را در این روز تجربه می کند.

شایان ذکر است، تالار مذکور، در صورت تقاضا، شاهد عرضه ۳ هزار تن گندم دورم ایلام، ۳ هزار تن گندم دورم خوزستان، ۲ هزار تن گندم دورم فارس، ۳ هزار تن گندم دورم کرمانشاه و ۳ هزار تن گندم دورم کرمان به قیمت پایه ۸۶۰۰ ریال برای هر ۵ محموله است.

در گروه شکر نیز، یکهزار تن شکرسفید ورامین به قیمت ۱۹ هزار و ۴۰۰ ریال راهی تالار معاملات می شود. کارخانه قند بیستون با یکهزار تن شکرسفید به قیمت ۱۹ هزار و ۲۰۰ ریال در تالار معاملات کشاورزی حضور می یابد. شایان ذکر است، ۱۰۰ تن شکر سفید کارخانه امیرکبیر، ۲۰۰ تن شکر سفید کشت و توسعه دهخدا و ۱۵۰ تن شکر سفید کشت و صنعت فارابی به قیمت پایه ۱۹ هزار ریال عرضه را تجربه می کنند. از دیگر عرضه های شکر در این روز می توان به ۵۰۰ تن شکر سفید یاسوج و ۵۰۰ تن شکرسفید اقلید اشاره کرد.

تالار صادراتی میزبان سنگ آهن، گوگرد و قیر

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی، ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معدنی میشدوان به قیمت پایه ۸۲ دلار در هر تن عرضه می شود. شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با ۱۲ هزار تن گوگرد کلوخه به قیمت پایه ۶۸ دلار در هر تن در تالار معاملات حاضر می شود. علاوه بر این، یکهزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت توسعه کروس انرژی و ۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت قیران پخش ستاره ایرانیان به ترتیب با قیمت پایه ۵۴۹ و ۵۴۵ دلار در هر تن عرضه را در این روز تجربه می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز