خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز پذیره نویسی اوراق اجاره صکوک چادرملو؛

۲۱۰.۲میلیارد ریال اوراق در بازار سوم فرابورس پذیره نویسی شد

کد خبر : ۱۰۹۴۶۱

در بازار ابزار های نوین مالی، بیشترین حجم معاملات به ترتیب به خرید و فروش ۱۶۰هزار و ۵۰برگه اجاره مپنا تعلق داشت. پس از آن به ترتیب، ۱۳۲هزار و ۷۲۰ برگه اجاره سامان و ۱۲۳هزار و ۱۰۰برگه مشارکت گهر در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در نخستین روز پذیره نویسی اوراق اجاره صکوک چادرملو، ۲۱۰.۲میلیارد ریال اوراق در بازار سوم فرابورس پذیره نویسی شد.

به گزارش ایلنا، در حالی که مقرر شد از امروز یک میلیون و۵۰۰ هزار ورقه شرکت واسط مالی فروردین یکم به منظور تامین مالی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بازار سوم پذیره نویسی شود، در نخستین روز، ۲۱۰.۲میلیارد ریال اوراق پذیره نویسی شد.

این اوراق با نام و قابل معامله در فرابورس بوده و به قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال به مدت ۱۵روز از طریق بازار سوم پذیره نویسی می شود.
بر اساس این گزارش، شرکت گروه فن آوا، ۵۱۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت داده پردازی فن آوا را به قیمت پایه هر سهم ۷۹میلیون و ۸۶۷ هزار ریال روی میز بازار سوم به مزایده گذاشت که به همان قیمت پایه به فروش رفت.
شرایط واگذاری به صورت یکجا و با شرایط پرداخت حصه نقدی معامله به مبلغ ۳۰میلیارد ریال در طی ۴روز کاری پس از انجام معامله و مابقی یکسال پس از تاریخ انجام معامله تعیین شده بود.

همچنین در ادامه معاملات امروز بازار های فرابورس، ۸۶ میلیون اوراق به مبلغ ۱۳۴۶ میلیارد ریال خرید و فروش شد و شاخص فرابورس با ۱.۴درصدرشد، ۱۰.۲واحد صعود کرد و به ۷۳۶.۳واحد رسید.

در میان شرکت‌های فرابورسی بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۳۴میلیون سهم بانک دی به ارزش ۵۰.۶ میلیارد ریال تعلق گرفت و قیمت هر سهم با رشد ۴.۸درصدی، ۱۴۸۹ریال را ثبت کرد.
کمترین حجم معاملات همچون روز گذشته نصیب مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن با معامله ۲۰۰ سهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز