خبرگزاری کار ایران

بانک ایران زمین، حامی سومین دوره جایزه یحیی

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۰۰۳

سومین دوره جایزه یحیی با حمایت بانک ایران زمین 14 آذر 95 در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از  روابط عمومی بانک ایران زمین، بخش ویژه مراسم امسال، تجلیل از خانواده‌ی محیط بانان شهید استان های فارس و هرمزگان است که در این بخش با دعوت از خانواده‌های ایشان هدایایی از سوی بانک ایران زمین به این عزیزان تقدیم خواهد شد.

محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین هدف از حضور این بانک در سومین دوره جایزه یحیی را تجلیل از فعالیت های محیط‌بانان درعرصه محیط زیست کشور و بزرگداشت مقام شهدای محیط‌بان عنوان کرد و گفت: با توجه به فعالیت هایی که بانک ایران زمین در عرصه حفاظت از محیط زیست انجام داده، لازم دانستیم به منظور پاسداشت فعالیت‌های محیط‌بانان بی ادعای کشور از این جایزه حمایت کنیم.

وی افزود: فعالیت های این چنینی می تواند افکار عمومی را نسبت به تلاش‌های حافظان محیط زیست حساس کند و نقش بسیار موثری در ارتقاء فرهنگ عمومی داشته باشد.

در ادامه ریحانه روحی دبیر جایزه یحیی افزود: جایزه یحیی یک اتفاق مردمی است و تمام تلاش دبیرخانه این است که بهترین‌ها به بهترین شکل تقدیر شوند. به همین منظور ضمن دعوت از خانواده های محیط بانان برگزیده برای حضور در مراسم، هدایایی نیز جهت تقدیر از خانواده های محیط‌بانان به ایشان اهدا می شود.

دبیر جایزه یحیی در خصوص شکل گیری این جایزه نیز این گونه توضیح می دهد: انجمن یوزپلنگ ایرانی در راستای برنامه‌های حمایتی خود از محیط‌بانان، به ابتکار دو تن از اعضای هنرمند خود، مجتبی رمزی و پریدخت مشگ‌زاد جایزه‌ سالانه‌ای مخصوص تقدیر از محیط‌بانان سازمان حفاظت محیط‌زیست پایه‌گذاری نمود. حامیان رسانه‌ای و داوران نهایی این جشنواره نیز از فعالان محیط زیست کشور هستند که به صورت داوطلبانه در روند اهدا این جایزه با دبیرخانه همکاری می کنند. محل دبیرخانه جایزه یحیی در «انجمن یوزپلنگ ایرانی» است.

وی افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره محیط بان شهید، «یحیی شاه کوه محلی» و معنی حیات بخش اسم یحیی، این مراسم «جایزه یحیی» نامگذاری شد و هدف اصلی آن تجلیل از محیط‌بانانی است که تلاش‌های چشم‌گیری در زمینه حفاظت از عرصه‌های تنوع‌زیستی در حوزه‌های محل خدمت خود داشته‌اند.

گفتنی است این مراسم با مشارکت انجمن یوزپلنگ ایرانی، بانک ایران زمین، دانشکده محیط زیست، پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew)، پایگاه خبری – تحلیلی زیست بوم، سامان گلریز، موسسه آموزشی نیکوکاری رعد و موسسه تصویر حیات وحش برگزار خواهد شد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، فاز۲، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک ۷۴. ساعت ۱۸ الی ۲۰

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز