خبرگزاری کار ایران

پول‌رسانی دائم خودپردازهای بانک شهر در کربلا

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از پول رسانی دائم خودپردازهای این بانک در کربلا خبر داد و گفت: بانک شهر با تمام توان به ارائه خدمات بانکی به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین می‌پردازد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از ارسال 25 دستگاه خودپرداز به کشور عراق به منظور پرداخت دینار به زائران مراسم اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: 15 دستگاه به صورت دیواری و 10 دستگاه به صورت سالنی به کشور عراق ارسال شده تا زائران ایرانی بتوانند با آسودگی خیال پول مورد نیازشان را از این دستگاه ها دریافت کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های اطلاعاتی لازم برای پرداخت دینار در خودپردازها در ایران آماده شده و سپس دستگاه ها به کشور عراق ارسال شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات پرداخت دینار از طریق خودپردازها در کشور عراق این بود که دستگاه های خودپرداز با سیستم پرداخت ریال طراحی شده بودد و تبدیل این سیستم از دینار به ریال بسیار سخت بود.

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر افزود: از همین رو سیستم پرداخت خودپردازها ابتدا در تهران تغییر و زیرساخت‌های لازم آن  آماده شد و سپس خودپردازها به کشور عراق ارسال و تعبیه شدند.

وی به استقرار بیش از 30 نیروی متخصص در کشور عراق برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر زائران اشاره و عنوان کرد: به منظور سرویس دهی هرچه کیفی تر به زائران مراسم اربعین حسینی(ع)، کارشناسان فنی بانک شهر که با نرم افزارهای پرداخت آشنایی کامل دارند به این کشور اعزام شده اند تا روند پرداخت پول نقد به زائران سرعت دوچندان یافته است.

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر در ادامه از همکاری شبکه کامل پول رسانی کشور عراق با کارشناسان فنی بانک شهر خبرداد و گفت: علاوه بر 25 دستگاه مستقر در کشور عراق، 5 دستگاه سیار نیز در مرزهای کشور به صورت سیار مستقر هستند تا زائران بتوانند در حین ورود به کشور عراق نیز پول نقد دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 2 دستگاه خودپرداز در مرز مهران، 2 دستگاه در مرز چزابه و یک دستگاه نیز در مرز شلمچه مستقر هستند که در طول روز چندین بار شارژ می شوند.

 

کد خبر : ۴۲۸۸۶۳