خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک رفاه:

تلاش می‌کنیم نقش خود را در بهبود شرایط اقتصاد کشور و معیشت هموطنان به خوبی ایفا کنیم

مدیرعامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه به عنوان یکی از بنگاه های تجاری فعال اقتصادی کشور همه تلاش خود را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و معیشت آحاد مردم همسو با سیاست های کلان نظام به کار خواهد بست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران،  محمدعلی سهمانی در جمع کارکنان این بانک در مشهد گفت: امسال به دلیل نامگذاری به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری، سال بسیار حساسی است و نشان می دهد مسائل اقتصادی و معیشتی مردم برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است. ما نیز در بانک رفاه تلاش می کنیم تا نقش خود را در تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و بهبود شرایط اقتصادی و معیشت هموطنان به درستی ایفا کنیم.

سهمانی حمایت مالی از بنگاه های خرد و متوسط را برای رفع بحران رکود موثر دانست و ابراز امیدواری کرد: با تأمین منابع توسط نظام بانکی، بنگاه های دارای مشکل مجددا فعال شده و اشتغال پایدار به وجود آید.

وی نقش سیستم بانکی در شرایط پسابرجام را مهم ارزیابی کرد و افزود: سیستم بانکی باید شرایط و شاخص‌های مهمی همچون کفایت سرمایه و انضباط پولی و مالی را تغییر و بهبود دهد و به سطح بین المللی برساند. همچنین با هدایت صحیح منابع به بخش‌های مهم اقتصادی و ایفای نقش درست در واسطه گری وجوه، باعث چرخه صحیح گردش سرمایه در کشور شود.

 

کد خبر : ۴۰۶۶۷۰