خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

مدیرعامل طی پیامی آغاز هفته بانکداری اسلامی را به کارکنان شبکه بانکی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تجارت ، متن پیام محمدابراهیم مقدم مدیرعامل این بانک به شرح ذیل است:

دیگر بار به هفته ی گرامیداشت سالروز تصویب قانون بانکداری بدون ربا رسیده ایم. طی سی و سه سال گذشته خدمتگزاران مردم در نظام بانکی کوشیده اند تا نقشی موثر در توسعه و آبادانی میهن و فراهم آوردن امکان حضور مقتدر بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف اقتصاد کشور را  ایفا نمایند ، به گونه ای که می‌توان ادعا کرد که هیچ طرح و سرمایه گذاری عمده و مهمی در کشور بدون حضور موثر و تعیین کننده بانکها قابل اجرا نبوده است .

هفته ی بانکداری اسلامی همچنین پاسداشت سختکوشی و تعهد صدها هزار زن و مرد شریف ایرانی است که علی رغم تمام نارسایی ها و دشواری ها ،کمر همت به خدمت صادقانه و بی منت به هم میهنان گماشته اند. کارکنان شبکه بانکی را می توان به حق از جمله ی بهترین و بهره ور ترین کارکنان نظام مالی کشور دانست ، چه آنکه ماهیت کارکرد بانکها به گونه ای است که خدمت باید در لحظه و به شرط رضایت مشتری ارائه شود و تنها به شرط استمرار رضایتمندی مشتریان و دیگر ذینفعان است که تداوم حیات موثر بانک تضمین می شود.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات مدیره بانک تجارت ، هفته بانکداری اسلامی را به کارکنان تلاش گر و متعهد شبکه بانکی در جای جای میهن اسلامی صمیمانه تبریک گفته و توفیق تداوم خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای آنان از خداوند متعال خواستارم.

 

کد خبر : ۴۰۶۶۳۷