خبرگزاری کار ایران

اولین شعبه شرکت صرافی بانک رفاه در مشهد افتتاح شد

همزمان با هفته دولت اولین شعبه شرکت صرافی بانک رفاه در مشهد مقدس و در محل شعبه مرکزی این بانک افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران،  سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در مراسمی که به همین منظور 3 شهریورماه سالجاری با حضور جمعی از مسئولان و مشتریان این بانک برگزار شد، اظهار داشت: در این واحد به دنبال ارایه با کیفیت ترین خدمات به مشتریان بانک هستیم و انشاالله به زودی شعبه دوم شرکت صرافی بانک نیز در استان تهران افتتاح و شروع به کار خواهد کرد.

 سهمانی افزود: در شرایط کنونی انجام امور ارزی به عنوان یکی از نقاط قوت برجام به عنوان یک فرصت در اختیار ماست تا با گره گشایی و تسهیل در امور، تجارت های بین المللی مشتریان را گسترش دهیم.

مدیرعامل بانک رفاه خاطرنشان ساخت: افتتاح شعبه صرافی در سالی که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده توفیق بانک در عمل به دستورات معظم اله است. به عنوان فعال عرصه اقتصادی نظام باید همت و سازماندهی و حداکثر ظرفیت خود را به کار گیریم تا در تحقق انتظارات اقتصادی مقام عظمای ولایت و بهبود شرایط اقتصادی کشور نقش خود را به نحو شایسته ایفا کنیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم سهمانی با مشتریان اعتباری حاضر در شعبه مرکزی مشهد گفت و گو کرد و نظراتشان را در خصوص کیفیت کار شعب و خدمات دریافتی ارزی و ریالی جویا شد.

 

کد خبر : ۴۰۶۰۳۲