خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک تجارت:

اقتصادمقاومتی نیازمند فرهنگ بسیجی است

در آئین تجلیل از آزادگان سرافراز بانک تجارت بر تداوم فرهنگ پایداری و ایستادگی در مسیر حفظ استقلال و پیشرفت اقتصادی کشور تاکید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که با حضور ایثارگران و آزادگان بانک، حجت السلام ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران  و "خاتمی" مشاور رییس کل بانک مرکزی در امور ایثارگران برگزار شد ، سردار سرتیپ پاسدار عبداله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به چگونگی آغاز جنگ تحمیلی  گفت : ایران اسلامی امروز نیز  همچون همیشه در معرض کینه و بدخواهی جبهه استکبار است و همه ی ارکان کشور موظف هستند تا تمهیدات لازم را برای دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و ارزش های انقلاب و حفظ میراث شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز فراهم آورند  . وی تداوم فرهنگ ایثارگری و ایستادگی و تلاش و همت مضاعف برای تحقق اقتصاد مقاومتی را مهمترین عامل در حفظ عزت و استقلال و پیشرفت پایدار ایران اسلامی بر شمرد.

 سردار عراقی با تقدیر از جانفشانی های رزمندگان و آزادگان طی 8 سال دفاع مقدس یادآور شد: امنیت ملی بر مولفه های مهمی نظیر تقویت نیروهای مسلح، اقتصاد شکوفا ، مقبولیت سیاسی، همدلی قومی و مذهبی و تحمل سلایق مختلف و صیانت از  منابع حساس و حیاتی  کشور استوار است و تحقق این مهم با همدلی آحاد جامعه و دفاع جانانه از ارزشهای اسلامی و وفاداری به آرمانهای امام و فرامین مقام معظم رهبری میسر است.

در ادامه این مراسم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با تجلیل از مقام شامخ آزادگان و تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت : امروز کشور در عرصه اقتصاد ، بیشتر از همیشه نیازمند تعمیق و توسعه فرهنگ پایداری و ایثار است ، که این امر بویژه در میان نهادهای خدمت رسان  به مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است ، چه آنکه تحقق خواسته رهبری بزرگوار در اقدام و عمل برای تحقق اهداف عالی اقتصاد مقاومتی نیز بدون بهره مندی از روحیه ی مقاومت و همت بسیجی ناممکن به نظر می رسد  .

مدیرعامل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آزادگان سرافراز بانک تجارت همواره الگوی خدمتگزاری صادقانه به مردم و پیام آور همدلی در خانواده بزرگ بانک تجارت بوده اند گفت : آزادگان و ایثارگران همانطور که در دوران 8 سال دفاع مقدس در اعتلای نام ایران اسلامی مردانه مقاومت و پایداری کردند امروز نیز باید در عرصه ی اقتصاد کشور بویژه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام ثقفی رئیس امور ایثارگران در وزارت اقتصاد نیز با اشاره به توانمندی کارکنان بانک تجارت از مدیرعامل این بانک به عنوان یکی از مدیران ارزشمند نظام بانکی یاد کرد و عملکرد موفق بانک تجارت در عرصه های مختلف اقتصاد کشور را نشانه ی تعهد و پاکدستی مجموعه مدیران و کارکنان شریف این بانک دانست.

 

کد خبر : ۴۰۱۳۶۷