خبرگزاری کار ایران

تأکید عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر اتکا به خود در تحقق اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی، راهکار اساسی و اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است و باید برای تحقق آن به توان داخلی خود اتکا کنیم و بدانیم که در این راه وظیفه بانک‌ها حساس‌تر و مهم‌تر از گذشته است و تلاش و زحمت بیشتری را می‌طلبد.

به گزارش ایلنا کریمی عضو هیأت مدیره بانک که در جمع همکاران استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: همه وظیفه داریم در جهت موفقیت و سربلندی دولت و پیشرفت کشور بکوشیم و در این راه از امکانات موجود، بهترین بهره‌وری را بعمل آوریم.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش کانون جوانه‌ها، افزود: برای موفقیت بیشتر در این زمینه باید با مدارس تعامل بهتر و بیشتری ایجاد کرد و در جهت جذب هرچه بیشتر آینده سازان کشور تلاش کنیم.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: در زمینه اعتبار اسنادی و ضمانتنامه‌ها نیز باید فعالیت واحدها گسترش پیدا کند تا علاوه برکسب درآمدهای مشاع، از طریق درآمدهای غیر مشاعی نیز سود‌آوری بانک بیشتر گردد.

براساس این گزارش در نشست مسئولان اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، عباس شفیعی مدیر امور اعتباری، مهرزاد ذاکری مدیر امور مجلس، احد‌اله امیری سرپرست اداره امور شعب و دیگر مسئولان این اداره حضور داشتند، اصلان کریمی در این مراسم اظهار داشت: وظیفه بانک ملی ایران در راستای شکوفایی اقتصاد کشور بسیار حساس و مهم است و برای رسیدن به این منظور باید در جهت بازاریابی موثر و تجهیز منابع برنامه‌ریزی صحیح داشته باشیم.

 وی افزود: در بانک ملی ایران مشتری باید در کانون توجه قرار گیرد. ما باید هر روز با تغییرات نو و جدید برای مشتری جذابیت ایجاد کنیم و مشتریان این تغییر را احساس کنند و مدیران نیز باید در این راه به پرورش نیروی انسانی شایسته توجه داشته باشند.

در ابتدای این مراسم امیری سرپرست اداره امور شعب استان گزارشی از وضعیت شعب، منابع، مصارف و رشد سپرده‌ها ارائه کرد.

در سفر عضو هیأت مدیره و هیأت همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد که همزمان با سفر استانی رئیس جمهور انجام شد، شعب یاسوج و غدیر یاسوج مورد بازدید قرار گرفتند و عضو هیأت مدیره از نزدیک با همکاران و مشتریان این شعب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

حضور در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان با حضور  سیف رییس کل بانک مرکزی و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان از دیگر برنامه های سفر عضوهیات مدیره به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

 

کد خبر : ۴۰۰۸۲۴