خبرگزاری کار ایران

بانک صادرات ایران در سال ٩٤ بیش از ٢٠٠ هزار نفر را روانه خانه بخت کرد

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۴۶۰

بانک صادرات ایران در راستای انجام تکالیف و تعهدات اجتماعی خود در سال گذشته با پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج به جوانان، زمینه ازدواج بیش از ٢٠٠ هزار نفر از هموطنان را فراهم ساخت.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مبلغ پرداختی از سوی این بانک به زوج های جوان در سال ٩٤ مبلغ٨ هزار و ٨٨٧ میلیارد ریال بوده است که در مجموع بیش از ٢٠٠ هزار نفر از تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک بهره مند شده اند.

این گزارش می افزاید بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ٩٣ بالغ بر یک میلیون و ٢٨٥ هزار  نفر از زوج های جوان موفق به دریافت تسهیلات قرض الحسنه شده اند که از این میزان افزون بر ٢٢ درصد از طریق شعب بانک صادرات ایران  تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

 همچنین در سال ٩٤ این بانک نسبت به پرداخت ٣ هزار و ٤٧٠ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را در سرفصل های مختلف از قبیل: اشتغالزایی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، مشاغل خانگی، و... پرداخت کرده است.

بانک صادرات ایران با هدف ایفای رسالت های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه محرومیت زدایی و در راستای سیاست های دولت مبادرت به پرداخت تسهیلات به گروه های مختلف نموده است.

شایان ذکر است اشتغالزایی، مشاغل خانگی، زندانیان نیازمند، ساخت مسکن روستایی در زمره بخش هایی محسوب می شوند که از سوی بانک صادرات به صورت قرض الحسنه مشمول دریافت تسهیلات اعطایی شده اند.

منبع تامین این نوع تسهیلات  دارندگان حساب های قرض الحسنه می باشند که با  همت بلند خود در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.

گفتنی است بانک صادرات ایران در عرصه فعالیت های کلان اقتصادی و ایجاد زیر ساختها برای توسعه همه جانبه کشور نقش اساسی ایفا می کند و بسیاری از پروژه های عظیم صنعتی و اقتصادی در اقصی نقاط کشور با مشارکت این بانک در حال اجرا می‌باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز