خبرگزاری کار ایران

دیدار نماینده بنیاد جهانی رهبران شهری‌ با مدیرعامل بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۷۹۶

مدیرعامل بانک شهر با "بیلمر"، نماینده طرح ابتکاری شکوفایی شهری از بنیاد جهانی رهبران شهری‌ دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، در این نشست با حضور کیمبرلی بیلمر، نماینده طرح ابتکاری شکوفایی شهری از بنیاد جهانی رهبران شهری‌(ICL) به دلیل حمایت این بانک از اهداف توسعه پایدار که در مجمع عمومی سازمان ملل نهایی و تصویب شده و همچنین تلاش‌ در زمینه اجرایی کردن برنامه‌های طرح ابتکاری شکوفایی شهری قدردانی شد.

همچنین نماینده طرح ابتکاری شکوفایی شهری از بنیاد جهانی رهبران شهری، ضمن تقدیر از عملکرد بانک شهر در خصوص حمایت از عمران و آبادی شهرها، بر لزوم همکاری هر چه بیشتر بانک شهر با این بنیاد تاکید کرد.

پورزرندی نیز ضمن اعلام آمادگی مبنی بر افزایش تعامل با بنیاد جهانی رهبران شهری اظهار کرد: بانک شهر تاکنون در زمینه عمران و آبادانی شهرهای ایران اقدامات مختلفی را با حمایت از شهرداری کلانشهرها انجام داده و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان در دستور کار این بانک است.

گفتنی است پیش از این نیز طی مراسمی، حکم قهرمان، سخنگو و رایزن جهانی طرح CPI-MC از طرف سازمان اسکان بشر ملل متحد(UN-Habitat)، به دکتر پورزرندی اختصاص یافت.

طرح ابتکاری شکوفایی شهری(CPI-MC) رویکردی نوآورانه در بحث ارزیابی شهرهاست که یکی از مهم‌ترین برون‌دادها و نتایج تیم برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد طی چهار دهه است و با هدف تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات شهری به منظور حمایت از تدوین سیاست‌های آگاهانه جهت ایجاد شهرهای پایدار، برای اولین بار به طور رسمی در سال2012 مطرح و به مرور زمان، به یک برنامه جهانی تبدیل شد؛ به طوری که امروزه بیش از 600شهر را در سراسر جهان پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز