خبرگزاری کار ایران

انتخاب بانک‌پاسارگاد به عنوان واحد کارآفرین و اشتغالزای کشور

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۹۴۰

بانک‌پاسارگاد بار دیگر موفق شد در ششمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور که در تاریخ 13 اسفند 1394 و در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، به عنوان واحد کارآفرین و اشتغالزای کشور معرفی شود.

به گزارش ایلنا، در این جشنواره که با حضور دکتر عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، دکتر بهروز کمالوندی سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشور، دکتر عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کار آفرینان برتر کشور و تولیدکنندگان و با هدف تقدیر از کارآفرینان کشور و تأکید بر جایگاه والایشان برگزار شد، از 50 سازمان فعال در این حوزه تقدیر بعمل آمد که از این تعداد، بانک‌های پاسارگاد، صادرات و سرمایه نیز از شبکه بانکی کشور موفق به دریافت این عنوان شدند.

 همچنین در بخش دیگری از جشنواره از دکتر عراقچی، دکتر کمالوندی و خانواده محترم شهید علی‌محمدی به جهت تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدانشان در راستان لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشور تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این جشنواره که از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، واحد‌های کارآفرین و اشتغالزای کشور توسط هیأت علمی دبیرخانه‌ی جشنواره و تعدادی از اساتید رشته‌ی کارآفرینی دانشگاه‌های کشور، بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به اشتغالزایی مستقیم واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.     

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز