خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر والیبال‌بانوان؛

میزبانی صدرنشینان در تهران / کار راحت صدرنشین

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۳۴

هر چند شهرداری‌ارومیه تنها تیم بدون‌امتیاز و قعرنشین جدول این رقابت‌ها است، ولی دانشگاه‌آزاد برای ماندن در صدر جدول رده‌بندی به هر ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد.

هفته نخست دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز پنج‌شنبه ۱۱ دی‌ماه در حالی آغاز می‌شود که دانشگاه‌آزاد و گاز تهران، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در تهران میزبان حریفان خود خواهند بود.

به گزارش ایلنا، هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان ایران جام زنده‌یاد حسین معدنی روز پنج شنبه ۱۱ دی‌ماه در شهرهای اصفهان و تهران(دو دیدار)، با ۳ مسابقه پیگیری خواهد شد. تیم دانشگاه‌آزاد که در پایان دور رفت با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد، در هفته نخست دور برگشت در سالن علوم تحقیقات میزبان نماینده‌ارومیه خواهد بود. هر چند شهرداری‌ارومیه تنها تیم بدون‌امتیاز و قعرنشین جدول این رقابت‌ها است، ولی دانشگاه‌آزاد برای ماندن در صدر جدول رده‌بندی به هر ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد.

گاز تهران نیز که با ۱۱ امتیاز در رتبه دوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد، این هفته در خانه‌والیبال‌تهران میزبان هیات‌فارس تیم ۳ امتیازی و رتبه پنجمی این رقابت‌ها است. گاز تهران نیز در این مسابقه محکوم به برد است، زیرا برای حفظ جایگاه خود(دومی) حتما به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز دارد، زیرا میزان خراسان تنها یک امتیاز اختلاف با این تیم دارد. این در حالی است که دو تیم صدرنشین‌تهرانی این رقابت‌ها در هفته نخست دور رفت(۲۹ آبان‌) حریفان‌خود را در دیدار غیر خانگی ۳ بر صفر شکست داده بودند.

در آخرین و حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. میزان از نظر امتیاز(۱۰ امتیاز) و جایگاه(سومی‌جدول) شرایطش نسبت به ذوب‌آهن(۸ امتیازی و رتبه‌چهارم جدول) بهتر است، اما ذوبی‌ها هم همه تلاش خود را برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی خواهند کرد. دو تیم میزان و ذوب‌آهن در دور رفت ۳ پیروزی و ۲ شکست تجربه کردند و دیدار دور رفت این تیم‌ها نیز ۳ بر ۲ به سود ذوبی‌ها در شهر مشهد شد. بنابر این میزانی‌ها با دو هدف حفظ جایگاه خود در جدول و انتقام شکست دور رفت به اصفهان خواهند رفت.

برنامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان – میزان خراسان، ساعت ۱۵

دانشگاه آزاد– شهرداری ارومیه، ساعت ۱۵

گاز تهران – هیات فارس، ساعت ۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز