خبرگزاری کار ایران

تمرینات بازیکنان راضی‌کننده است؛

صدیقی: بازی با تیم‌های شرق آسیا برای ما اولویت دارد

کد خبر : ۱۹۱۸۸۸

ما ترجیح می‌دادیم با یک کشور از شرق آسیا بازی کنیم و این کشورها برای ما اولویت دارند به همین دلیل با ویتنام و تایپه مذاکره کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان بزرگسال گفت: بازی با تیم‌های شرق آسیا برای ما اولویت دارد و قرار است روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کنیم.

به گزارش ایلنا، سیما صدیقی درخصوص تمرینات ملی‌پوشان گفت: در حال حاضر شرایط بهتر شده و تمرینات راضی‌کننده است. این اردو تا پنجشنبه ادامه دارد و بعد از آن راهی تایلند می‌شویم.

وی درباره برگزاری اردوی مشترک با تایلند، اظهار داشت: ما قرار است با تیم " ب " تایلند بازی دوستانه داشته باشیم تیم اول این کشور در حال حاضر در لیگ جهانی حضور دارد. بعد از بازگشت از این کشور می‌توانیم روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: ما ترجیح می‌دادیم با یک کشور از شرق آسیا بازی کنیم و این کشورها برای ما اولویت دارند به همین دلیل با ویتنام و تایپه مذاکره کردیم.

صدیقی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد با نزدیکی بازی‌های آسیایی کاپ آسیا برای کشورهای شرکت‌کننده حالت بازی تدارکاتی باشد، گفت: دو حالت دارد: ممکن است کشورها تیم اصلی‌شان را به اینچئون بفرستند و تیم دوم‌شان را در این مسابقات شرکت دهند، در حالت دوم هم ممکن است بخواهند تیم‌شان را محک بزنند و تیم اصلی را اعزام کنند. احتمال دارد چین و ژاپن ریسک نکنند و برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی بازیکنان‌شان تیم اصلی‌شان را نفرستند. باید منتظر لیست اولیه باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت بازیکنان آسیب‌دیده به چه صورت است، اظهار داشت: آسیب‌دیدگی‌ وجود دارد اما به صورتی نیست که بازیکنان نتوانند در مسابقه شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اینکه بعد از برگزاری چندین مرحله اردو نقاط ضعف و قوت تیم چیست، گفت: ما روی دریافت‌ها و توپ‌گیری‌ها کار می‌کنیم و تمرکز‌مان روی این است که تلاش کنیم حمله اول به امتیاز تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز