خبرگزاری کار ایران

اول به خودمان می‌بازیم بعد به حریف؛

همرنگ: تمامی بازیکنان تیم ملی از این نتیجه ناراحتند

کد خبر : ۱۸۹۱۴۴

برای کسب رتبه دوازدهم به چین تایپه نیامده بودیم اما نتیجه بدی به دست آوردیم و تمامی بازیکنان از این نتیجه ناراحتند.

قدرتی زن تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: برای کسب رتبه دوازدهم به چین تایپه نیامده بودیم اما نتیجه بدی به دست آوردیم و تمامی بازیکنان از این نتیجه ناراحتند.

به گزارش ایلنا، هنگامه همرنگ پس از کسب رتبه دوازدهمی آسیا از سوی تیم ملی والیبال جوانان دختر افزود: سطح مسابقات به نسبت تمرینات و شرایط تیم ایران خیلی بهتر بود. دیگر تیم‌ها حدود ۲ سال تمرین پیاپی داشتند، اما تیم ایران با سه ماه تمرین به این رقابت‌ها آمد.

وی تصریح کرد: تمرینات زیاد باعثشده بود بازیکنان دیگر تیم‌ها هماهنگی خود با هم داشته باشند، اما تیم ایران اینگونه نبود. ضعف بزرگ تیم ایران نداشتن روحیه هنگام عقب‌افتادن از حریفان بود و زمانی که امتیاز کم می‌آوریم، اول به خودمان می‌بازیم بعد به تیم مقابل.

این ملی پوش والیبال جوانان ایران که به رغم ۶ سال حضور در والبیال در چین تایپه نخستین حضور آسیایی خود را تجربه می‌کند، معتقد است در هر مسابقه تیم ایران در یکی از پست‌ها ضعف داشت و برای دیدار بعدی آن مشکل برطرف اما در یک پست دیگر ظاهر می شد.

وی تاکید کرد: مثلا یک روز در دریافت مشکل داشتیم و روز دیگر در دفاع. یکی دیگر از مشکلات این بود که همه مسئولیت حمله به تیم حریف بر دوش یک یا دو بازیکن تیم ایران بود.

همرنگ تصریح کرد: اگر در اردو های بیشتر و تمرینات مکرر در کنار هم بودیم، مطمئنا خیلی بهتر در این مسابقات ظاهر می شدیم و به رتبه های بالاتر نیز می رسیدیم.

وی در پایان از زحمات همه کادر فنی تشکر کرد و گفت: همه بازیکنان از اینکه جواب زحماتشان کادر فنی را این گونه دادیم، واقعا ناراحت هستند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران امروز چهارشنبه در آخرین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا سه بر صفر مغلوب هنگ کنگ شد و با کسب رتبه دوازدهم آسیا به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز