خبرگزاری کار ایران

جسمانی:

رقابت‌های واترپلوی بانوان باید بیشتر برگزار شود

کد خبر : ۱۴۶۵۲۸

مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد و نزدیک‌ترین رقابت بین تیم‌های تهران و زنجان بود که در نهایت با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید.

مربی تیم واترپلوی بانوان زنجان با اشاره به انگیزه بازیکنان گفت: هرچه قدر رقابت های واترپلوی بانوان بیشتر برگزار شود انگیزه بازیکنان بالاتر می رود.

به گزارش ایلنا، مرجان جسمانی در مورد تمرینات این تیم گفت: در تمامی طول سال تمرینات تیم زنجان ادامه دارد اما با نزدیک شدن به رقابت ها تمرینات به صورت فشرده تری انجام می شود.

وی با اشاره به سطح آمادگی تیم واترپلوی بانوان زنجان گفت: بازیکنان از نظر آمادگی در سطح خوبی قرار دارند. این رقابت ها قرار بود آذرماه برگزار شود که متاسفانه به دلایلی برگزار نشد. ما تیم را برای مسابقات در آذرماه آماده کرده بودیم که رقابت ها به اسفندماه موکول شد. البته شرایط تیم خوب است اما می تواند بهتر از این نیز باشد. مسابقات در فصل امتحانات کمی برای بازیکنان مشکل ساز شده است.

مربی زنجان در مورد دیگر تیم های شرکت کننده یادآور شد: ۸ تیم در این دوره از رقابت‌ها که در قالب جام(خلیج فارس) برگزار می‌شود شرکت می‌کنند که تیم‌های خوبی هستند اما تیم تهران همیشه مهم‌ترین رقیب زنجان به شمار می‌رود. البته تیم کرمانشاه دو سال است در مسابقات شرکت نکرده و قبل از این قهرمان رقابت‌ها بوده، اما در حال حاضر اطلاعی از سطح آمادگی این تیم ندارم.

جسمانی با اشاره به رقابت‌های قهرمانی کشور سال گذشته افزود: سال گذشته ۷ تیم در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کردند. مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد و نزدیک‌ترین رقابت بین تیم‌های تهران و زنجان بود که در نهایت با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید.

وی در مورد داوری این رقابت ها گفت: سطح داوری در رقابت‌های واترپلوی بانوان خوب است اما به دلیل کمتر برگزار شدن مسابقات به تجربه داوران کمکی نمی‌شود و در بالا رفتن سطح آنها هیچ‌گونه تاثیری ندارد. اگر در طول سال مسابقات بیشتری برای واترپلوی بانوان برگزار شود این رشته ورزشی پرطرفدار پیشرفت می‌کند و می‌تواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد. امیدوارم در سال‌های آینده این مشکل برطرف شود و توجه به ورزش بانوان بیش از گذشته در رأس کارها قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز