خبرگزاری کار ایران

ایراندوست:

قصد داریم از تمام پتانسیل فوتبال بانوان استفاده کنیم

کد خبر : ۱۳۶۶۱۰

قصد داریم تا هر هفته اردوی تدارکاتی داشته باشیم تا بر روی فعالیت‌های بدنسازی کار کنیم چون تیم‌های ملی همیشه از لحاظ بدنسازی با مشکل مواجه هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان درباره شرایط اردوهای انتخابی و وضعیت بازیکنان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مریم ایراندوست گفت: اردوهای انتخابی تیم ملی روند مطلوب خود را سپری کرده و معتقدن بازیکنان پس از برگزاری هر اردو و دعوت به مرحله بعد، بهتر می‌شوند. اردوی اول از بازیکنان استان‌هایی دعوت کردیم که یا امکانات لازم برای حضور در لیگ‌های فوتبال را نداشته و یا از لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مشکل داشتند که وضعیت این بازیکنان از لحاظ فنی تا حدودی پائین بود. در اردوی دوم نیز از بازیکنانی دعوت کردیم که تا کنون به اردوی تیم ملی دعوت نشده و در استان‌های خود در تیم‌های فوتبال بازی می کردند. این اردو نسبت به اردوی اول بهتر بود چراکه بازیکنان از لحاظ سطح فنی و تاکتیکی خوب بودند.

سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: اردوی بعدی تیم ملی از ۲۶ بهمن ماه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود که این اردو مخلوطی از بازیکنان در اردوی انتخابی اول و دوم هستند تا شرایط شان را بهتر سنجیده و برترین‌ها را به اردوی انتخابی نهایی دعوت کنیم. اردوی چهارم نیز از ۲۱ اسفندماه آغاز می‌شود که این اردو نیز از بازیکنان انتخاب شده در اردوی سوم و بازیکنانی که قبلا تجربه حضور در تیم ملی را داشته‌اند، است. قصد داریم تا از تمام پتانسیل فوتبال بانوان استفاده کنیم و بازیکنان برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

وی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی در سال ۹۳ گفت: سال آینده چون لیگ برتر فوتبال تمام می‌شود و اکثر بازیکنان استان‌ها امکانات و شرایط تمرین را ندارند قصد داریم تا هر هفته اردوی تدارکاتی داشته باشیم تا بر روی فعالیت‌های بدنسازی کار کنیم چون تیم‌های ملی همیشه از لحاظ بدنسازی با مشکل مواجه هستند. ضمن اینکه تورنمنت بین‌المللی و بازی تدارکاتی با تایلند، اوکراین، روسیه و یک تورنمنت داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم که امیدواریم با حمایت همه جانبه مسئولین فدراسیون برنامه‌های‌مان اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز