خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته زنان APC خبر داد:

برگزاری اولین نشست کمیته زنان پارالمپیک آسیا

کد خبر : ۱۲۵۵۸۸

اولین نشست کمیته بانوان APC(کمیته پارالمپیک آسیا) از فردا با حضور نمایندگان عضو این کمیته از کشورهای کره جنوبی، مالزی، ژاپن، پاکستان و امارات در تهران آغاز به کار می‌کند.

رئیس کمیته زنان پارالمپیک آسیا از حضور نمایندگان این کمیته در ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، فاطمه رخشانی در این خصوص گفت: اولین نشست کمیته بانوان APC(کمیته پارالمپیک آسیا) از فردا با حضور نمایندگان عضو این کمیته از کشورهای کره جنوبی، مالزی، ژاپن، پاکستان و امارات در تهران آغاز به کار می‌کند.

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران خاطر نشان کرد: در نشست مذکور، گزارشی از پیشرفت ورزش پارالمپیک بانوان در سطح آسیا ارائه شده و پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت زنان در ورزش و نیز انتقال تجربیات کشورهای عضو، ارائه می شود.

وی افزود: در نظر داریم نمایندگان این کمیته با ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و مسئولین فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی دیدار داشته باشند و در ادامه پیش بینی شده بازدیدی نیز از کمیته ملی پارالمپیک داشته بعمل آید.

رخشانی تصریح کرد: طی این نشست یکروزه که سه شنبه برگزار می شود، در خصوص جمع آوری اطلاعات ورزش بانوان از کشورهایی آسیایی بحثو تبادل نظر شده و در پایان تصمیماتی مبنی بر ارائه پیشنهادات به IPC به جهت بهبود جایگاه زنان در پارالمپیک و نیز چگونگی سنجش وضعیت زنان در پارالمپیک آسیا و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص، اتخاذ می شود.

وی اعلام کرد: روز چهارشنبه نیز، کلیه اعضای کمیته زنان آسیا با حضور در استادیوم آزادی به عنوان میهمان ویژه روز پارالمپیک حضور خواهند داشت.

تشکیل این اجلاس بر مبنای انتخاب خانم دکتر رخشانی به عنوان رئیس کمیته بانوان APC و استقرار دبیرخانه این کمیته در ایران صورت می گیرد و نشست رسمی آن از فردا در محل هتل اوین تهران آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز