خبرگزاری کار ایران

ندا زارع:

انتخابی آینده با هوگوهای الکترونیکی برگزار می شود

کد خبر : ۱۱۹۸۴۹

مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان از تاریخ ۳ الی ۵ فروردین ماه و رقابتهای قهرمانی جهان از ۶ الی ۹فروردین ۱۳۹۳ به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: دومین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی پیش از آغاز تمرینات و به منظور آشنایی با نحوی برگزاری مسابقات برون مرزی، با استفاده از هوگوهای الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، ندا زارع با بیان این مطلب افزود: به منظور معرفی برترین نفرات برای حضور در تمرینات تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و رقابتهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان که فروردین ماه سال آینده و به صورت همزمان به میزبانی چین تایپه برگزار می شود، نخستین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی با حضور ۲۴۵ تکواندوکار برتر کشور برگزار شد.

وی درباره سطح برگزاری این رقابت ها بیان کرد: با توجه به اینکه سکونشینان اول تا سوم و تکواندوکاران مستعد مسابقات با تایید کادرفنی به اولین مسابقه انتخابی تیم ملی پیش از آغاز تمرینات دعوت خواهند شد، تمامی نفرات برای ایستادن بر سکو، عملکردی چشمگیر از خود به نمایش گذاشتند که این امر باعثارتقاء سطح کیفی مسابقات شد.

زارع درخصوص نحوی برگزاری مسابقه انتخابی پیش از آغاز تمرینات تیم ملی بیان کرد: این مسابقات پیش از آغاز تمرینات تیم ملی و با هوگوهای الکترونیکی برگزار خواهد شد تا تکواندوکاران با شرایط برگزاری مسابقات برون مرزی و جهانی آشنا شوند.

گفتنی است: مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان از تاریخ ۳ الی ۵ فروردین ماه و رقابتهای قهرمانی جهان از ۶ الی ۹فروردین ۱۳۹۳ به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.

رقابتهای المپیک نوجوانان ۲۰۱۴، مرداد ماه سال آینده در چین برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز