خبرگزاری کار ایران

با ارسال پیامی؛

لاریجانی ازافتخارآفرینی ورزشکاران ایران در رقابت های آسیایی تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۲۳

اینک که رقابت ها پایان یافته ضرورت دارد دست اندرکاران امر ورزش کشور با بررسی کاستی ها زمینه رفع مشکلات و افزایش توان ورزشکاران را برای حضور مقتدرانه تر در رقابت های آتی فراهم سازند.

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تقدیر از کاروان ورزشی ایران در هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ در اینچئون تاکید کرد: جوانان ورزشکار ایران ثابت کردند که قادر هستند در تمامی عرصه ها و میادین رقابت های ورزشی بر همه رقبا فائق شوند و با شکوه سرود کشورمان را طنین انداز کنند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در این پیام خاطرنشان کرد: بحمدالله کاروان ورزشکاران تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی در جریان رقابت های آسیایی با تلاش و همت جوانان پرافتخار ایران نتایج قابل قبولی را بدست آورد.

وی در این پیام یادآور شد: جوانان ورزشکار جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که قادرخواهند بود در تمامی عرصه ها و میادین رقابت های ورزشی بر همه رقبا فائق گشته و با شکوه و جلال سرود کشورمان را طنین انداز کنند که در این دوره بارها و بارها شاهد این صحنه های عزت آفرین بودیم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینک که رقابت ها پایان یافته است، ضرورت دارد دست اندرکاران امر ورزش کشور با بررسی کاستی های هر بخش و رشته ورزشی در زمینه های رفع مشکلات و افزایش توان ورزشکاران را برای حضور مقتدرانه تر در رقابت های آتی فراهم سازند.

لاریجانی در ادامه این پیام، بار دیگر از تلاش همه ورزشکاران بویژه زنان قهرمان که با رعایت حجاب و موازین اسلامی نه تنها حضور شایسته ای داشتند بلکه با دریافت مدال های رنگین خویش شکوه و عظمت زنان ایران را نیز به رخ جهانیان کشاندند و همچنین سرپرستان، مدیران، مربیان و تمامی اعضای کادر فنی کاروان ورزشی کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی در این پیام اظهار امیدواری کرد: فرزندان این کشور در تمامی عرصه ها موفق و سربلند باشند و ارمغان تلاش آنان همواره موجبات شادی و خشنودی مردم را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز