خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

مقصودلو: تایلند را بردیم هر چند ناداوری کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۷۰

ما در این بازی استرس خاصی نداشتیم. مهم این بود که در این بازی به برتری برسیم. خیالم از بابت بازیکنان راحت بود.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان گفت: با وجود اینکه ناداوری وجود داشت، اما توانستیم تایلند را شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، اعظم مقصودلو پس از پیروزی تیم ملی کبدی بانوان ایران مقابل تایلند اظهار داشت: ما در این بازی استرس خاصی نداشتیم. مهم این بود که در این بازی به برتری برسیم. خیالم از بابت بازیکنان راحت بود.

وی درباره دیدار آینده این تیم یادآور شد: ما به راحتی بنگلادش را شکست خواهیم داد. این تیم به راحتی توانست تیم کره‌ای که برای این مسابقات خرج زیادی کرده بود را شکست دهد. ما در دیدار مقابل تایلند یک سری اشتباهات داشتیم که سعی می‌کنیم در دیدار با بنگلادش تکرار نشود

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان در مورد گریه صدیقه جعفری تصریح کرد: او معتقد بود در صحنه‌ای که باید امتیاز کسب می‌کرده این کار را انجام نداده است اما من او را دلداری داردم و گفتم که مشکلی نیست.

مقصودلو در مورد اینکه چه استراتژی برای مهار بازیکنان هند دارد گفت: ما در تلاش هستیم تا ۲ بازیکن هند را مهار کنیم و به دانبال کسب امتیاز خواهیم بود.

وی تاکید کرد: بازی محکمی مقابل تایلند انجام دادیم. هرچند که ناداوری‌هایی در این بازی وجود داشت اما ما آن قدر با قدرت حاضر شدیم که این مسائل در تیم تاثیرگذار نبود.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان در خصوص پاداش گفت: اگر تعرفه‌ای برای پاداش بانوان در نظر گرفته نشود خود مقصودلو رئیس فدراسیون این پاداش را خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز