خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

صعود بیابانگرد و کریم‌فر به دور دوم / رویارویی بیابانگرد با قهرمان جهان از کره

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۴۲

دومین روز رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی با صعود افشین بیابانگرد، مجتبی کریم‌فر، بشیر باباجان‌زاده و پیام بویوری به مرحله دوم آغاز شد.

افشین بیابانگرد و مجتبی کریم فر فرنگی کاران تیم ملی در وزن های ۶۶ و ۸۵ کیلوگرم در اولین مبارزه خود در بازی های آسیایی اینچئون امروز(چهارشنبه) حریفان قرقیزستانی و اردنی را شکست دادند و به دور یک چهارم نهایی صعود کردند.

به گزارش ایلنا، بیابانگرد در این وزن که ۱۴ کشتی گیر حضور دارند امروز در دور نخست روسلان تساریف از قرقیزستان را ۸ بر صفر شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی هان سو ریو دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی فرنگی سال ۲۰۱۳ بوداپست مجارستان در پیش رو دارد.

بیابانگرد پس از کسب مدال برنز رقابت های جهانی در وزن۷۱ کیلوگرم در آخرین روزها جایگزین امید نوروزی شد و برای حضور در این رقابت ها وزن زیادی را کم کرد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم هم که ۱۴ کشتی گیر حضور دارند، مجتبی کریم فر در دور نخست آمی شاهین از اردن را به راحتی و در همان دقایق نخست با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد.

کریم فر در مرحله یک چهارم نهایی سی یئول لی از کره جنوبی نفر دوم بازی های آسیایی گوانگژو و قهرمان آسیا را پیش رو دارد.

همچنین در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور نخست داهارمندر دلال از هند نفر سوم آسیا را با اجرای چهار بارانداز زیبا با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد.

وی در دور دوم مقابل نورماخان تینالیف از قزاقستان نفر سوم جهان مسابقه می دهد. در این وزن ۱۰ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز پیام بویری نایب قهرمان جوانان جهان در نخستین تجربه حضور در چنین رقابت های سطح بالایی در رده ای سنی بزرگسالان، در دور اول مقابل نوربک خاشیم بیک اف از ازبکستان در یک کشتی زیبا و دیدنی با نتیجه ۹ بر ۵ به برتری دست یافت تا در دور دوم با برنده مبارزه میان سینگ گورپرت از هند و شریف بدر از قطر دیدار کند. در این وزن ۱۲ نفر حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز