خبرگزاری کار ایران

حق ما ۳ طلا بود؛

اخلاقی: امیدوارم فردا ۲ یا ۳ طلای دیگر بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۴۱

امروز حق ما ۳ طلا بود و امیدوارم فردا ۲ یا ۳ طلای دیگر داشته باشیم. گرچه هر ۴ نفر آنها استحقاق مدال‌های خوش‌رنگی دارند.

حبیب الله اخلاقی پس از کسب مدال طلای وزن ۸۰ کیلوگرم گفت: امروز حق ما کسب ۳ مدال طلا بود.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله اخلاقی پس از پیروزی مقابل حریف ژاپنی و کسب اولین مدال طلای کشتی فرنگی در اینچئون گفت: تیم کشتی فرنگی ایران به آن حدی رسیده که فراتر از آسیا باشد. امروز حق ما ۳ طلا بود و امیدوارم فردا ۲ یا ۳ طلای دیگر داشته باشیم. گرچه هر ۴ نفر آنها استحقاق مدال‌های خوش‌رنگی دارند.

وی در رابطه با رقبای خود در بازی‌های آسیایی گفت: بعضی از این کشتی‌گیران به رقابت‌های جهانی نیامدند تا آماده حضور در این پیکارها شوند. اما خوشبختانه توانستم تمام رقبا را شکست دهم.

وی همچنین ادامه داد: من شاید سهم کوچکی در این مدال داشته باشم و تنها ۳۰ – ۴۰ درصد آن متعلق به من باشد. خیلی‌ها برای ما زحمت کشیده‌اند، از کادر فنی قبلی محمد بنا گرفته تا مربیان تیم ملی، از جمله بابک، پازاج و ناصر نوربخش. در واقع این مدال‌ها حاصل زحمات ۱۰ ساله است.

اخلاقی در پایان گفت: امیدوارم مانند مسابقه‌های جهانی که قهرمان جهان شدیم در اینجا هم بتوانیم با مدال‌های طلا دل مردم را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز