خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

دوومیدانی‌کاران امروز استارت می‌زنند / احسان حدادی وارد اینچئون شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۷۱

در نخستین روز مسابقات دوومیدانی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در اینچئون کره‌جنوبی، امروز دوندگان سرعتی و سه تن از پرتابگران کشورمان به مصاف رقیبان آسیایی خود خواهند رفت.

تیم‌ملی‌دوومیدانی‌ایران از امروز(شنبه) رقابت‌های خود را در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره‌جنوبی آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز مسابقات دوومیدانی هفدهمین دوره بازی های آسیایی در اینچئون کره جنوبی، امروز دوندگان سرعتی و سه تن از پرتابگران کشورمان به مصاف رقیبان آسیایی خود خواهند رفت.

مریم طوسی به عنوان نخستین نماینده کشورمان ساعت ۱۳ و ۷ دقیقه(به وقت ایران) در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر با زنان آسیا به رقابت می‌پردازد.

کاوه موسوی و رضا مقدم نیز در ماده پرتاب‌چکش ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه(به وقت ایران) مسابقات خود را آغاز خواهند کرد. رقابت‌های پرتابگران به طور مستقیم در مرحله فینال برگزار خواهد شد.

رضا قاسمی و حسن تفتیان دوندگان سرعتی کشورمان نیز از ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه(به وقت ایران) در دو دسته جداگانه و در دور مقدماتی به مصاف حریفان خواهند رفت.

همچنین در بخش زنان، لیلا رجبی در فینال ماده پرتاب وزنه ساعت ۱۴ رقابت‌های خود را آغاز خواهد کرد. رجبی که پیش از این حدود ۵ ماه اردوی آماده‌سازی خود را در کشور بلاروس پشت سر گذاشته بود، روز پنجشنبه به اینچئون رسید.

احسان حدادی نایب‌قهرمان المپیک‌لندن و ماده پرتاب دیسک نیز صبح امروز وارد دهکده بازی‌های آسیایی شد. حدادی روز چهارشنبه هشتم مهرماه به میدان مسابقات بزرگترین رویداد قاره خواهد رفت. محمد صمیمی نیز دیگر پرتابگر نام‌آشنای کشورمان است که در این ماده با وی رقابت خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز