خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

هند دومین قربانی ملی پوشان والیبال / فردا مصاف با مالدیو

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۱۷

تیم هند که در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون والیبال آسیا با خوش اقبالی تیم ملی ب والیبال ایران را شکست داده بود و راهی دیدار نهایی شده بود، در این مسابقه برابر ذخیره های ایران سه بر صفر مغلوب شد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست هند نایب قهرمان جام کنفدراسیون آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی والیبال ایران امروز(جمعه) در دومین مسابقه خود در مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی به مصاف هند رفت.

ملی پوشان ایران که در نخستین مسابقه هنگ کنگ را سه بر صفر شکست داده بودند، در این مسابقه نیز هند را در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ از پیش رو برداشتند تا شش امتیازی شوند.

اسلوبودان کواچ در این دیدار نیز از بازیکنان غیر اصلی ایران به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد که اکثر آنان در مسابقات قهرمانی جهان ذخیره بودند. میلاد عبادی پور، مهدی مهدوی، پوریا فیاضی، عادل غلامی، فرهاد ظریف، آرمین تشکری و شهرام محمودی بازیکنان شروع کننده ایران در این مسابقه بودند. سعید معروف کاپیتان و پاسور اول تیم ملی والیبال ایران نیز در ست سوم این مسابقه به میدان آمد.

تیم ملی والیبال هند که در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون والیبال آسیا با خوش اقبالی تیم ملی ب والیبال ایران را شکست داده بود و راهی دیدار نهایی شده بود، در این مسابقه برابر ذخیره های ایران سه بر صفر مغلوب شد.

تیم ملی والیبال هند در دو دیدار قبلی خود در دور مقدماتی موفق به شکست هنگ کنگ و مالدیو شده بود و در حال حاضر شش امتیازی است و با پذیرش شکست برابر ایران به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله دوم صعود کرد.

تیم ملی والیبال ایران فردا در سومین مسابقه خود در دور مقدماتی بازی های آسیایی به مصاف مالدیو می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز