خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

خانواده ملی‌پوشان والیبال‌ ششم مهر در اینچئون

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۳۲

به قصد افزایش روحیه بازیکنان و قدردانی از زحمات آنها شرایطی فراهم شد تا خانواده بازیکنان در زمان رقابت‌های آسیایی با حضور در سالن مسابقات تماشاگر مسابقات تیم ملی باشند.

خانواده ملی‌پوشان والیبال ایران روز یکشنبه ششم مهرماه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی شهر اینچئون میزبان هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، رییس فدراسیون فدراسیون والیبال گفت: پس از انجام بازی‌های خوب مردان والیبال ایران در رقابت‌های جهانی با مساعدت شرکت گلرنگ و به قصد قدردانی و روحیه بخشیدن به بازیکنان، اعضای خانواده این عزیزان به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند تا در زمان مسابقات نظاره‌گر مسابقه همسران خود باشند.

محمدرضا داورزنی تصریح کرد: با توجه به آنکه تیم ملی والیبال ایران پیش از مسابقات قهرمانی جهان در اردو بوده و پس از پایان مسابقات نیز مستقیم به کره جنوبی سفر خواهد کرد به قصد افزایش روحیه بازیکنان و قدردانی از زحمات آنان شرایطی فراهم گردید تا خانواده بازبکنان در زمان رقابت‌های آسیایی با حضور در سالن مسابقات تماشاگر مسابقات تیم ملی باشند.

داورزنی اظهار داشت: با نهایی شدن این تصمیم شرکت گلرنگ برای اعزام خانواده والیبالیست ها به کره جنوبی اعلام آمادگی کرد. همسر و فرزندان اعضای تیم ملی والیبال کشورمان ۲۸ سپتامبر(ششم مهرماه) اعزام می‌شوند و تا پایان مسابقات در کنار همسران خود خواهند بود و امید داریم فرزندان والیبال این کشور با تلاش و همت خود خوش‌رنگ‌ترین مدال این مسابقات را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند. تیم ملی والیبال ایران از سوم مهرماه رقابت‌های خود را در اینچئون آغاز می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز