خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری؛

۲ میلیون سلامت کارت برای بازنشستگان کشوری صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۸۲

در این بسته خدمتی انواع اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی بدون سقف و بدون محدودیت در پرداخت انجام می‌گیرد همچنین داروهای تخصصی، انواع آزمایش و سایر خدمات سرپایی مرتبط با بیماریهای خاص و انواع بیماران سرطانی بدون سقف(رایگان) و بدون محدودیت در پرداخت به بهترین شکل به بیماران مراجعه کننده ارایه می‌شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور ۲ میلیون سلامت کارت بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش ایلنا، «ایراندخت عطاریان» در مراسم رونمایی سلامت کارت بازنشستگان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کانونهای بازنشستگی برگزار شد. افزود: در این بسته خدمتی انواع اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی بدون سقف و بدون محدودیت در پرداخت انجام می‌گیرد همچنین داروهای تخصصی، انواع آزمایش و سایر خدمات سرپایی مرتبط با بیماریهای خاص و انواع بیماران سرطانی بدون سقف(رایگان) و بدون محدودیت در پرداخت به بهترین شکل به بیماران مراجعه کننده ارایه می‌شود.

وی در ادامه افزود: داروهای بیماریهای خاص و انواع بیماران سرطانی حسب تجویز پزشک معالج متخصص بدون سقف(رایگان) و بدون محدودیت در پرداخت و اعمال جراحی و درمان طبی بدون سقف(رایگان) و بدون محدودیت در پرداخت تحت پوشش بیمه طلایی قرار دارد عطاریان در پایان گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده و توافق صورت گرفته تعداد ۱۵۵۰ مراکز پاراکلینیکی غیر بیمارستانی طرف قرارد اد در سراسر کشور به بازنشستگان بدون هیچ گونه پرداخت هزینه ارائه خدمت می‌نمایند. و بیش از ۷۰% بیمارستانهای خصوصی درجه یک در سراسر کشور بدون هیچ گونه پرداخت هزینه آماده خدمت رسانی به بازنشستگان و خانواده آنان هستند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از حمایت‌های دولت و پشتیبانی و پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ارایه خدمات مطلوب درمانی در قالب بیمه طلایی به بازنشستگان اظهار داشت: تمامی بازنشستگان کشوری و افراد تحت تکفل آنان می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www. CSPF. ir جهت دریافت سلامت کارت خود اقدام کنند. به گفته عطاریان بیمه طلایی بازنشستگان به مدت یکسال تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز