خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان ومستمری بگیران سمنان؛

باقیمانده افزایش حقوق مستمری‌بگیران را پرداخت کنید

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۷۰

این افزایش حقوق در حالی از خرداد‌ماه برای مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی واریزشده که بازنشستگان افزایش ۵ درصدی مستمری خود را در ماه‌های فروردین و اردیبهشت. طلب دارند.

رئیس کانون بازنشستگان ومستمری بگیران استان سمنان از مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خواست دستور پرداخت مابه‌التفاوت ۵درصدی افزایش حقوق مستمری بگیران را در دو ماهه نخست سال بدهد.

«حبیب الله محقق» با اشاره به اعمال افزایش ۲۵درصدی حداقل حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از فروردین سال‌جاری به ایلنا گفت: این افزایش حقوق در حالی از خرداد‌ماه برای مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی واریزشده که بازنشستگان افزایش ۵ درصدی مستمری خود را در ماه‌های فروردین و اردیبهشت. طلب دارند.

به گفته وی مبنای این افزایش حقوق از ابتدای امسال است و مابه التفاوت دو ماه ابتدایی سال نیز در حساب مستمری بگیران اعمال نشده است.

دبیر خانه کارگر سمنان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت درمان بازنشستگان سمنانی گفت: محدودیت های موجود در بخش درمان تامین اجتماعی سمنان باعثشده که کارگران شاغل وبازنشسته نمی توانند خدمات مطلوبی در بخش درمان دریافت کنند.

اوبا بیان اینکه بیمارستان «شفا» تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در استان است که از امکانات خوبی برخوردار است افزود: مشکل این بیمارستان کمبود پزشکان متخصص است که به محض استخدام به بهانه های مختلفی از کار در این بیمارستان انصراف می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز