خبرگزاری کار ایران

فروشگاه اینترنتی زنبیل در آستانه یلدا اعلام کرد:

ادعای تخفیف نجومی نداریم اما به تخفیف‌هایمان پایبندیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۲۰

بسیاری وعده می دهند که می خواهند تخفیف دهند اما فروشگاه اینترنتی زنبیل صرفا وعده نمی دهد بلکه عملا تخفیف هایی واقعی را بر رویقیمت کالاهای خود اعمال می کند.

به گزارش ایلنا در اعیاد مختلف فروشگاه های زیادی هستند که در تبلیغات خود اعلام می کنند که تخفیف هایی در حد 85 در صد می دهند ولی درعمل مشتریان متوجه می شوند که این تخفیف ها واقعی نبودند یا قیمت کالا ها ابتدا دو برابر شده و بعد روی آن 85 درصد تخفیف اعمال شده است اما فروشگاه اینترنتی زنبیل تصمیم گرفته برای شب یلدا که از جشن های دیرینه ایرانی ها است برای مشتریانش تخفیف های واقعی اعمال کند.

زنبیل به همین مناسبت در 29 و 30 آذر ماه روی اجناس مختلف از جملهلوازم بزرگ آشپزخانه، کالاهای خواب،آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم دیجیتال و دیگر کالاها تخفیف هایی از 10 درصد تا 50 درصد دارد. مشتریان می توانند در این تاریخ ها به فروشگاه اینترنتی زنبیل به آدرس  www.zanbil.ir مراجعه و کالاهای مورد نظر خود را تهیه کنند.

این فروشگاه همچنان به وعده های گذشته خود از جمله 10 روز تعویض طلایی، 7 روز امکان عودت کالا و 5 روز تضمین قیمت پایبند است. تیم مدیریتی زنبیل یلدای خوبی را برای هموطنانمان در سراسر جهان آرزومند است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز