خبرگزاری کار ایران

آشنایی با ثبت شرکت در گرجستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۳۷

ثبت شرکت و اخذ اقامت در گرجستان : در پی سال های اخیر صحبت از کشور گرجستان و مهاجرت به این کشور زیبا و کوچک حوزه قفقاز ، در بین هموطنان گرامی به یک مقصد اصلی تبدیل شده است.

در این بین قصد داریم تا با ایجاد مصاحبه ای با یک شرکت حقوقی و مهاجرتی باتجربه ایرانی مستقر در گرجستان به نام سام جورجیا که تجربیات و موفقیت های فراوانی را در گرجستان کسب کرده اند درباره مباحثی چون : اقامت گرجستان ، ثبت شرکت در گرجستان ، خرید خانه در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک داشته باشیم.

انواع ثبت شرکت در گرجستان :

ثبت شرکت و اخذ اقامت گرجستان دارای انواع مختلفی است .... انواع ثبت شرکت در گرجستان که امکان اقامت در گرجستان از طریق آنها وجود دارد عبارتند از :

آشنایی با ثبت شرکت  در گرجستان

شرکت سهامی  ( JSC ) ( Joint stock company ) :

شرکت سهامی یک نهاد قانونی است که سرمایه آن به مقادیر اسمی مساوی تقسیم شده است. این سهام به یک وثیقه اطلاق می شود که ضامن مطالبات یک سهامدار در ارتباط با دارایی شرکت سهامی، حقوق و تعهدات سهامداران و شرکت سهامی در قبال یکدیگر می باشد.بدهی یک شرکت سهامی به دارایی کل آن محدود می شود. سهامداران مشمول تعهدات شرکت سهامی نیستند.

شرکت با مسئولیت محدود ( Limited Liability company ) ( LLC ):

شرکت با مسئولیت محدود یک نهاد بازرگانی قانونی است که تعهدات آن به بستانکارانش محدود به دارایی موجود آن می باشد. شرکت با مسئولیت محدود می تواند توسط یک شخص منفرد تأسیس گردد و یا دارای شریک باشد. سرمایه این شرکت به سهام تقسیم شده و برخلاف شرکای شرکت سهامی، سهام جدید نمی تواند صادر شود.اغلب ثبت شرکت در کشور گرجستان از این نوع هستند و این نوع ثبت شرکت در گرجستان عمومیت دارد.

مدرک ثبت شرکت در گرجستان با مسئولیت محدود معمولا به صورت General Trading صادر می شود و به این معنی است که شما با داشتن یک پروانه کسب قادر خواهید بود کلیه مشاغل را راه اندازی کنید به غیر از تجارت های مربوط به دارو که نیازمند مجوز جداگانه ای از وزارت بهداشت گرجستان است. یعنی مثلا شما با داشتن یک ثبت شرکت با مسئولیت محدود قادر خواهید بود یک هتل ، کارواش ، کافی نت ، کافی شاپ و … را ایجاد کنید و نیازمند مجوزهای جداگانه نیستید به غیر از دارو که البته هنگام ثبت نام بایستی مشاغلی که مدنظر شماست را اعلام کنید.

مشارکت عمومی  ( General Participation ) ( GP ) :

مشارکت عمومی شرکتی است که در آن چندین شریک فعالیت های مستمر و مستقل کارآفرینی را تحت نام یک شرکت اجرا می کنند. بنیانگذاران در قبال کلیه بدهی های شرکت شخصاً مسئولیت دارند.

مشارکت محدود  ( Limited Partnership ) ( LP ) :

مشارکت محدود شرکتی است که در آن چندین شخص بصورت مشترک فعالیت های کارآفرینی مستقلی را تحت نام یک شرکت اجرا می کنند. در مشارکت محدود، تعهدات یک یا چندین شریک در قبال بستانکاران این شرکت محدود به سرمایه های آنان در شرکت است (شرکای محدود) در حالیکه دیگر شرکا شخصاً در قبال بدهی شرکت مسئولیت دارند.

ثبت شرکت و اقامت گرجستان به طور کل دو مقوله جدا از هم هستند و اینطوری نیست که به شما فقط با ثبت شرکت اقامت بدهند و به غیر از ثبت شرکت در کشور گرجستان راه های دیگری نیز جهت اخذ اقامت گرجستان وجود دارد.

لازم به ذکر است که اغلب شرکت ها در گرجستان از نوع جنرال تریدینگ ( General Trading ) ثبت می شوند ، یعنی اینکه با یک بار اخذ پروانه و مجوز کار قادر به انجام کلیه تجارت ها و کارها هستید و دیگر نیازی به اخذ مجوز جداگانه برای هر کار و بیزینسی نیست و از این حیث گرجستان در دنیا صاحب سبک و مقام است به گونه ای که در سال 2017 میلادی کشور گرجستان بعنوان نهمین کشور جهان در سهولت کسب و کار در بین 190 کشور جهان معرفی شده است.

ثبت شرکت و اخذ اقامت در گرجستان از این روش چگونه است؟

آشنایی با ثبت شرکت  در گرجستان

اشخاصی که ثبت شرکت و راه اندازی تجارت در گرجستان کرده اند می توانند ، پس از فعال کردن بیزینس خودشان نسبت به اخذ کارت اقامت گرجستان اقدام کنند.

با توجه به قوانین جدید در گرجستان امکان اخذ کارت اقامت گرجستان بدون فعال نکردن شرکت از این روش وجود ندارد و شرکت سام جورجیا توصیه می کند در صورتی که هموطنان گرامی فقط قصد اخذ اقامت گرجستان را دارند و در حال حاضر نمی خواهند کار یا بیزینسی در گرجستان راه اندازی کنند ، بهتر است تا از طریق اقامت کاری اقدام کنند.

اقامت کاری یا اقامت کارمندی یعنی اینکه شخص متقاضی با استخدام به صورت قراردادی در یک شرکت فعال در گرجستان مانند شرکت سام جورجیا و با رد شدن اسامی آنها در لیست حقوق ماهانه ، قادر خواهند بود تا اقامت یکساله گرجستان را اخذ کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا اطلاعات درباره ثبت شرکت در گرجستان – اقامت گرجستان – خرید خانه در گرجستان و اخذ اقامت از این طریق و ..... می توانید با شرکت باسابقه سام جورجیا مشورت کنید.

اطلاعات تماس سام جورجیا :

جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید برای مراجعه به کانال تلگرام این شرکت به آدرس :

https://t.me/samigeorgia

مراجعه کنید .

همچنین می توانید با شماره های زیر با مشاوران مجرب این شرکت تماس برقرار نمائید :

تماس با مدیر توسعه اقتصادی سام جورجیا ( مهندس سعید درویشی ) – مشاوره های اقتصادی

۰۰۹۹۵۵۹۷۷۰۱۹۳۴   ( آقای سعید درویشی ) دارای تلگرام – واتس آپ و آیمو

تماس با مدیر عامل شرکت سام جورجیا ( مهندس محمد خالقی )

۰۰۹۹۵۵۷۱۷۴۳۶۳۶   ( آقای محمد خالقی ) دارای تلگرام – وایبر و آیمو

تلفن ثابت دفتر سام جورجیا در تفلیس :

۰۰۹۹۵-۳۲-۲۱۸۱۵۵۰

 ۰۰۹۹۵ کد گرجستان – ۳۲ کد شهر تفلیس – ۲۱۸۱۵۵۰ (شماره دفتر سام جورجیا)

 ساعات تماس ۱۱ الی ۱۸ به وقت تهران (به جز روز یکشنبه)

آدرس دفتر سام جورجیا : گرجستان – تفلیس – خیابان آقماشنبلی ( مرجانیشویلی) – شماره ۱۴۶

No146,Aghmashenebeli ST,Tbilisi,Georgia

اکانت اسکایپ شرکت سام جورجیا :

samgeorgiaco

ایمیل شرکت سام جورجیا :

samgeorgiaco@gmail.com

صفحه اینستاگرام شرکت سام جورجیا :

www.instagram.com/samgeorgiaco

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز