خبرگزاری کار ایران

استقبال کاربران سراسر دنیا از ترجمه مقاله در هلدینگ ایران تایپیست

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۱۲

هلدینگ ایران تایپیست بعنوان بزرگترین مرکز خدمات دانشجویی کشور شناخته میشود که با برگزاری اولین آزمونهای سه گانه "دقت، سرعت و مهارت" جهت استخدام مترجمین، استاندارهای ترجمه را متحول نموده است.

ترجمه مقالات تخصصی نیاز امروز کلیه دانشجویان و فعالان حوزه پژوهشی است اما آنچه که حساسیت ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی را افزایش می دهد، حفظکیفیتو محتوای علمی مقالات در هنگام ترجمه تخصصی و جلوگیری از ترجمه گوگلی می باشد.

امروز،رضایت بیش از 98% کاربران از دپارتمان ترجمه هلدینگ ایران تایپیست مهر تائیدی بر این موضوعست که ترجمه روان،باکیفیت و فوری مقاله تنها می بایست توسط اشخاص کاملا مجرب و مسلط در حیطه ترجمه زبانهای خارجه انجام گیرد.

www.irantypist.com

تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

آنچه موجب استقبال از هلدینگ ایران تایپیست در مقوله ترجمه مقاله شده است طبقه بندی سفارشات ترجمه مقاله در سطوح عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه و دسته بندی دقیق مترجمین به صورت گرایش محور بوده که ترجمه مقاله را از هرگونه نقصان یا برگردان لغت وار مبرا ساخته است.

از دیگر موارد وجه تمایز ترجمه در این شرکت، می توان به ارزانترین هزینه ترجمه مقاله اشاره داشت. هیئت موسس هلدینگ ایران تایپیست با درک دغدغه های مالی اغلب فرهیختگان و دانش پژوهان کشورهزینه های ترجمه را به گونه ای تنظیم نموده اند تا کمترین فشار مالی متحمل سفارش دهندگان شود.

ویژگی ترجمه  مقاله در ایران تایپیست

سفارش ترجمه مقاله در ایران تایپیست

اپراتورهای بخش ترجمه در هلدینگ ایران تایپیست 24ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی و قبول سفارشات از طریق سفارش آنلاین ترجمه مقاله در سایت، سفارش ترجمه مقاله از طریق ربات تلگرام و سفارش حضوری ترجمه مقاله در کلیه شعبات خود می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان و پاسخگویی به هرگونه سوالی که در رابطه با  انجام پروژه های ترجمه تخصصی دارید نیز می توانید با مسئولیندپارتمان ترجمه هلدینگ ایران تایپیست تماس حاصل نمایید.

www.irantypist.com

تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز