خبرگزاری کار ایران

چاپ کتاب در ارشدان، تجربه یک همکاری موفق باانتشاراتی با کیفیت بالا و هزینه ای استثنایی

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۹۱

انتشارات آموزشی تالیفی ارشدان با کادری متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاهها،با تجربه و فعالیتطولانی در سازمانهای مربوط به چاپ و نشر، سالهاست که مبادرت به مشاوره و انجام کلیه امور چاپ کتاب نموده است، اماآنچه که امروزه این انتشارات را به یکی از قویترین و پرطرفدارترین موسسات چاپ و نشر مبدل ساخته است، محیطی اکادمیک در کنار مشاوره های کاملا صادقانه و تعرفه ای فوق العاده مناسب بوده است که موجب شده بسیاری از مولفین کشور با خیالی آسوده کلیه روند چاپ کتاب را را به این تیم واگذار نمایند.

هزینه های بالای چاپ و نشر،دشواری در دریافت مجوزها و از طرف دیگر عدم صداقت برخی از موسسات چاپ کتاب معضلی است که گاهی بسیاری از فرهیختگان، شعرا و مولفین توانمند را از ثبت دانسته هایشان در قالب کتاب مردد ساخته است.انتشارات ارشدان با علم به این موضوع،شروع به فعالیت نموده و توانسته با استفاده از کارشناسان ماهر در دریافت مجوزها، با کیفیت ترین کاغذها، ماهرترین گرافیستها و مدرنترین دستگهای چاپ کتاب کلیه کاستی ها در حوزه چاپ کتاب را برطرف سازد.

www.arshadan.net

www.arshadan.com

021476255

چه چیزیچاپ کتاب در ارشدان را متفاوت کرده است؟

  • پرداخت اقساطی هزینه چاپ کتاب
  • هزینه های چاپ کتاب در انتشارات ارشدانشامل قرارداد با ناشر، اخذ شابک، فیپا و مجوز ها به همراه طراحی جلد می باشد و بابت طراحی جلد هزینه جداگانه اخذ نمی شود.
  • چاپ فوری کتاب در سریعترین زمان ممکن
  • چاپ کتاب در تیراژ دلخواه حتی 1 نسخه
  • دریافت آسان کلیه مجوزهای لازم برای چاپ کتاب در سریعترین زمان
  • مشاوره رایگان صفر تا صد چاپ کتاب توسط مجزبترین های حوزه چاپ و نشر
  • دسته بندی کارکنان ارشداندر بخش های ویراستاری و طراحی جلدبر اساس تخصص و تحصیلات
  • ترجمه و چاپ کتاب
  • تبدیل پایان نامه به کتاب و...
  • چاپ کتاب در کلیه حوزه های دانشگاهی، شعر، رمان و ....

مراحل و قوانین چاپ کتاب در ارشدان:

  • در انتشارات ارشدان، مشاوره در رابطه با هزینه چاپ کتاب کاملا رایگان وحتی از طریق ارتباط تلفنی نیز امکان پذیر است. مولفین پس از اطلاع از قیمت چاپ کتاب درخواستی شان، می توانند قرارداد خام را از 3 طریق فکس، ایمیل و تلگرام دریافت نموده، سپس مطالعه و تکمبل نمایند.

در ادامه جهت عقد قرارداد چاپ کتاب، به منظور رفاه حال مولفین 2 روش قرار داده شده است:

  • قرارداد حضوری چاپ کتاب_ با مراجعه به دفتر مرکزی انتشارات ارشدان در خیابان انقلاب.
  • قرارداد غیرحضوری چاپ کتاب-چنانچه مولف در شهری غیر از تهران ساکن باشد، قرارداد چاپ کتاب به صورت شخصی سازی شده برای او ارسال میشود. مولف پس از مراجعه به دفترخانه و امضای قرارداد می بایست گواهی امضا و قرارداد را برای انتشارات پست نماید.
  • از قرارداد منتظر تا ایده پرداز،انتشارات ارشدان از هر نوع سفارش چاپ کتاب استقبال خواهد نمود.
  • کلیه کتابهایی که در انتشارات ارشدان به چاپ می رسد، در سایت فروشگاه آنلاین کتاب ارشدان تبلیغ رایگان شده و بفروش می رسد.

استقبال از افراد توانا  و تحصیلکرده با استخدام در انتشارات ارشدان:

از دغدغه های هیئت رئیسه انتشارات ارشدان یاری رسانی به تحقق اهداف مولفین به ساده ترین راه ممکن است اما دست همکاری استعدادها در حوزه چاپ و نشر را نیز همواره می فشارد. سالانه تعداد زیادی نویسنده، تایپیست، مترجم، گرافیست، کارشناس ادبی و ... در انتشارات ارشدان مشغول به کار میشوند و از پتانسیل فعال و جوان کشور در راستای هرچه بهتر نمودن استاندارهای حوزه چاپ استفاده میگردد.

برای اطلاعات بیشتر از روند فعالیت انتشارات ارشدان، جزئیات مراحل چاپ کتاب و حتی استخدام می توانید وب سایت ارشدان را مطالعه نمایید.

www.arshadan.net

www.arshadan.com

021476255

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز