خبرگزاری کار ایران

چگونه آپارتمان ۱۵۰ متری در نیاوران اجاره کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۳۷

یکی از مناطق لوکس در شهر تهران که می‌توان برای سکونت آنجا را انتخاب کرد، نیاوران است.

سکونت در محله نیاوران هزینه بالایی در بر دارد. مواردی چون قیمت واحدهای مسکونی، هزینه خوراک و پوشاک، هزینه تردد، قیمت مراکز تفریحی و هزینه‌های جانبی زندگی در این محله بالاتر از میزان متوسط شهر تهران است. اما با همه این تفاسیر افراد زیادی نیاوران را برای زندگی خود انتخاب می‌کنند و از انتخاب خود نیز بسیار راضی هستند.

نیاوران یکی از محله‌های قدیمی در شمال تهران است. تردد بسیار خودروها در ساعات شبانه روز را می‌توان در این محله شاهد بود. سطح بالای هزینه‌ها سبب شده که نیاوران به محله اعیانی در تهران معروف شود. این شهرت نیاوران به سال‌های قبل از انقلاب باز می‌گردد. زمانی که فتحعلی شاه کاخ کوچکی در آن احداث کرد تا در زمان محمدرضا پهلوی کاخ نیاوران فعلی در همان جا بنا شده و گسترش یابد. البته نمی‌توان از پارک نیاوران، تکیه نیاوران، فرهنگسرای نیاوران، شهرکتاب نیاوران و ورزشگاه شهدای نیاوران نیز به سادگی گذشت.

چگونه آپارتمان ۱۵۰ متری در نیاوران اجاره کنیم؟

به گزارش ویرلن؛ خیابان اصلی این محله شهید باهنر نام دارد که پیش از این نیاوران نام داشته و هنوز هم با این نام شناخته می‌شود. این خیابان میدان شهید باهنر یا همان میدان نیاوران را به میدان قدس در تجریش متصل می‌کند. سه‌راه یاسر و تقاطع‌های منظریه و جماران نیز در خیابان نیاوران واقع هستند. این خیابان مراکز خرید، رستوران‌های متنوع و گالری‌های خودروی زیادی را در خود جای داده که همه آنها از نظر قیمت در سطح بالای اقتصادی قرار داشته و قیمت املاک تجاری و مسکونی نیز در آن بالاست.

اما برای اجاره واحد آپارتمانی در نیاوران باید قبل از قیمت رهن و اجاره به نکاتی که بیان شد، توجه داشت. یعنی قبل از سکونت باید دانست که زندگی در این منطقه هزینه‌های بالایی دارد و باید برای سکونت در این محله باید تمکن مالی بالایی داشت.

همچنین دقت به آب‌وهوای این محله نیز نباید فراموش کرد. هرچند که تابستان‌ها و بهار‌های خنک در نیاوران می‌تواند برای افراد لذت بخش باشد، اما نباید فراموش کرد که زمستان‌های سختی را باید در این محله‌ نسبتاً کوهستانی گذراند.

از طرفی برای رهن و اجاره آپارتمان باید در نظر گرفت که امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، سیستم گرمایش از کف، سالن اجتماعات، پارکینگ اضافه و باربیکیوی شخصی بخش مهمی از امکانات اولیه آپارتمان‌های نیاوران است و قیمت‌های اجاره بر این اساس تعیین می‌گردد.

به همین خاطر برای اجاره واحدهای آپارتمانی ۱۵۰ متری در نیاوران حداقل مبلغ اجاره ماهیانه ۲ میلیون تومان را در نظر گرفت و در صورت شنیدن کرایه ماهانه ۱۷ تا ۲۰ میلیون تومانی نیز شکه نشد.

همچون مناطق دیگر شهر تهران برای پرداخت کرایه ماهانه کمتر باید میزان رهن بیشتری را پرداخت کرد. ناگفته نماند که برخی از واحدهای آپارتمانی این محله تمام امکانات مورد نیاز زندگی را داشته یا نیمی از آن را دارند که در میان مشاوران املاک به فرنیش کامل یا نیمه فرنیش مشهورند. به همین خاطر است که برخی از اجاره‌های ماهانه از ۹ میلیون تومان فراتر می‌رود و بعضاً به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در ماه می‌رسد.

کمترین میزان سرمایه برای پرداخت پول پیش آپارتمان‌های ۱۵۰ متری استیجاری در نیاوران ۴۰ میلیون تومان است که این مبلغ تا ۳۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

مشخصات هزینه‌ای اجاره آپارتمان در نیاوران را می‌توانید از نمونه‌های واقعی زیر به خوبی درک کنید. دقت کنید تمام واحدهای زیر با متراژ ۱۵۰ متر مربع هستند.

تعداد اتاق خواب

میزان رهن(پول پیش)

میزان اجاره(کرایه ماهانه)

۳

۱۶۰ میلیون تومان

۲ میلیون تومان

۲

۸۰ میلیون تومان

۳ میلیون تومان

۲

۱۳۰ میلیون تومان

۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

۳

۹۰ میلیون تومان

۹ میلیون تومان

۳

۵۰ میلیون تومان

۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

۳

۳۰۰ میلیون تومان

۵ میلیون تومان

۳

۲۰۰ میلیون تومان

۴ میلیون تومان

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز