خبرگزاری کار ایران

وضعیت مالیاتی شرکت اسنپ چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۸۰۷

تبعیت تام از قوانین مالیاتی و پرداخت به موقع وجوه دولتی، از جمله مهمترین عوامل و زمینه های پیشرفت کلان جامعه است که میتواند در درازمدت موجب شکوفایی هرچه بیشتر و رشد اقتصادی و رفاه عمومی کشور عزیزمان ایران گردد. طبعا همراهی و مشارکت بخش خصوصی با سیاستهای مالیاتی دولت و پذیرش آن‌ها،  عامل مهمی در تامین منابع لازم در جهت اهداف کلان کشور خواهد بود. اسنپ، به استناد مدارک و تاییدیه‌های موجود، یکی از مودیان مالیاتی بخش خصوصی‌ست که از زمان آغاز فعالیت، در مسیر شفافیت امور مالیاتی خود قدم برداشته و همواره در موعد مقرر، مالیات تعیینی را به طور کامل پرداخت نموده است.

شرکت اسنپ، اولین و بزرگترین سامانه حمل و نقل هوشمند شهری در ایران از سال ۱۳۹۳ با دریافت کلیه‌ی مجوزهای قانونی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز و تا به امروز توانسته است ضمن گسترش سرویس‌دهی خود به چهار کلانشهر تهران، کرج، اصفهان و شیراز، زمینه‌ی ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و بیش از یکصد هزار شغل به صورت غیرمستقیم را فراهم آورد.

دریافت گزارش مقبول حسابرسی از یکی از معتبرترین موسسات حسابرسی کشور از بدو تاسیس، همچنین رسیدگی و دریافت تاییده‌ی دفاتر مالی از ادار‌ه‌ی کل امور مالیاتی کشور که تنها در صورت وجود شفافیت مالی احراز و اهدا می‌گردد، نشانگر پایبندی تمام قد این مجموعه به نظام مالیاتی کشور و اهتمام اسنپ به توسعه‌ی زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

شفافیت عملکرد مالی اسنپ و به طور کلی، کسب‌وکارهای آنلاین بر آمده از ماهیت فضای الکترونیکی‌ست که امکان خطا را در قیاس با مدل‌های کسب‌وکار سنتی به حداقل ممکن می‌رساند و بررسی آن‌ها را برای سازمان‌های نظارتی ذی‌ربط تسهیل می‌کند. امید است که با رشد فرهنگ عمومی و تبعیت هرچه بیشتر شرکتهای خصوصی از قوانین مالیاتی، مشارکت کسبوکارهای کوچک و بزرگ در بهبود وضع اقتصادی و توسعه‌ی کلان کشور گسترش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز