خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد خرید بلیط هواپیما از امروز تاعید سعید فطر

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۹۶۷

خرید بلیط هواپیما و آغاز سفر می تواند شادی و حلاوت جشن یک ماه سفر درونی و رسیدن به معنا را برای ما دو چندان کند.شما که منتظرید در عید فطر، پایان سفر معنوی درون را جشن بگیرید، شما که در ماه خویشتن داری ، ماه خداشناسی و خودشناسی به یاد دیگران هم بوده اید، شما که بر سر سفره ی افطار از گرسنگان غافل نبوده اید، شما که به هنگام دعای سحر،بیماران را از یاد نبرده اید،آماده اید ؟ آماده اید با رزرو آنلاین بلیط هـواپیما به مقصد دلخواهتان  ، از همین حالا تا روز عید سعید فطر به "بیماران ام اس " که نیازمند کمک های مالی ما هستند ، کمک کنیم؟

ما بر آن شدیم با همکاری انجمن ام اس ایران ، از امروز تا روز عید سعید فطر پنجاه درصد از سود فروش بلیط هواپیما در سایت سفر نیک را به "انجمن ام اس ایران " اهدا کنیم .این هدیه با نام شما مسافرین عزیز که رزرو آنلاین بلیط هواپیمای خود را از سفرنیک تهیه کرده اید صورت خواهد گرفت و فیش آن برای شما ارسال خواهد شد.

 تفریح و خویشتن داری جزوی از پنج نیاز هیجانی بنیادین هر انسانی ست ،  باپایان ماه مبارک رمضان پس از گذران  یکماه خویشتن داری اینک با سفر و تفریح و رفتن به دل طبیعت و دیدن مکان های جدید و یا بازدید از اقوام و دوستان  نشاط و شادابی خود را دو چندان نمایید.  در این میان کمک به بیماران و نیازمندان بدون تردید می تواند این رضایت درونی را تضمین کند.

شما میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از بهترین سیستم جستجوی بلیط درسفر نیک ،بلیط کلیه ی پروازهای سیستمی و چارتری خود را به تمامی مسیرهای داخلی و خارجی  به صورت آنلاین خریداری و صادر نموده و بلیط را دریافت نمایید.

ما در سفر نیک ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم ولی بی شک بهترین ها ما را انتخاب خواهند کرد.همین امروز با ما در وب سایت سفر نیک همراه شوید و تجربه ی  رزرو آنلاین بلیط هواپیما را آنطور که شایسته ی آن هستید ، کسب نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز