خبرگزاری کار ایران

تیپاکس 56 ساله شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۸۵

شرکت تیپاکس در سی ام خرداد ماه 1339 با ذهن خلاق و دستان توانمند و پشتکار وصف ناپذیر دکتر محمدعلی فاخر موسس و بنیانگذار خدمات حمل کالا به صورت درب به درب در خاورمیانه راه اندازی و اینک با کوله باری از تجربه و بیش از نیم قرن حضور فعال، سی ام خرداد ماه 56 سالگی خود را جشن می گیرد.

تیپاکس 56 ساله شد

این شرکت با بهره گیری از مجربترین متخصصان برنامه ریزی در حوزه حمل و نقل و دارا بودن بیش از 3000 نیروی متخصص و کارآزموده و در اختیار داشتن ناوگان حمل مجهز به آخرین امکانات روز دنیا متشکل از 800 دستگاه خودرو سبک و سنگین، سیستم ردیابی آنلاین مرسولات، سیستم بسته بندی استاندارد و برخورداری از چندین مرکز مبادله کالا در فضایی بالغ بر 7000 مترمربع به همراه یک مرکز تمام اتوماتیک در حال ساخت در کشور ،واحد ترخیص کالا، ایجاد سرویس های ویژه ارسال محمولات شرکت ها، کارخانجات و ارگان های دولتی و غیردولتی، توزیع محمولات فروشگاه های بزرگ اینترنتی عهده دار جمع آوری و توزیع محمولات و مرسولات است.

تیپاکس 56 ساله شد

سرعت، دقت و امنیت شعار خدمت رسانی تیپاکس می باشد که این مجموعه را به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت حمل و نقل در کشور مبدل ساخته و همواره پیشرو در ارائه خدمات پست خصوصیدر میهن عزیزمان ایران بوده است.

شرکت تیپاکس به لطف ثبات وپایداری درتقابل فرصتهاوتهدیدهای محیطی وبهره مندی ازموقعیت جغرافیایی خودبه عنوان پل ارتباطی آسیای میانه واروپا (حمل ونقل زمینی) ودسترسی به آب های آزاد (خلیج فارس) حمل ونقل دریایی وآسمان وسیع وامن (حمل ونقل هوایی) وپشتوانه سرمایه نیروی انسانی کارآمدوباتجربه حضوردرعرصه های بین المللی رابه هموطنان عزیزنوید می دهد که دراولین گام بین المللی خود باحضوردرنمایشگاه بین المللی POST EXPO 2017  کشورسوئیس به عنوان اسپانسر وغرفه دار ویکی ازسخنرانان افتتاحیه، حضورقدرتمندخودرا مسجل خواهدنمود.

تیپاکس 56 ساله شد

بی شک همه موفقیتهاوشکوفایی های این مجموعه عظیم مرهون لطف وعنایت خداوند متعال وتلاش وکوشش کارکنان ومدیران مجموعه ازابتداتاکنون میباشد.

به امیدتوسعه وپیشرفت روزافزون شرکت تیپاکس درعرصه های داخلی وبین المللی وافتخارآفرینی برای ایران وایرانی.

تیپاکس 56 ساله شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز