خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام تأکید کرد:

سرشماری تا قبل از مراسم اربعین در شهرستان مهران پایان یابد

استاندار ایلام بر اتمام سرشماری حضوری در شهرستان مهران تا قبل از مراسم اربعین تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 با اشاره به شرکت کم نظیر مردم استان در مرحله سرشماری اینترنتی گفت: از مردم استان به خاطر مشارکت در سرشماری اینترنتی قدردانی می‌کنم .

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری سرشماری خاطر نشان کرد: ایلام در حال حاضر در سرشماری حضوری در رده‌ی چهارم کشور قرار دارد.

استاندار ایلام اعلام کرد: در سرشماری اینترنتی 56 هزار نفر برای استان ایلام هدفگذاری شده بود که بسیار بیشتر از این رقم مردم مشارکت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در سرشماری اینترنتی در استان 31 درصد جمعیت مورد سرشماری قرار گرفته‌اند که در برخی از شهرستان‌ها تا 45 درصد هم رسیده است .

مروارید خاطر نشان کرد: تلاش ما این است در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به سرشماری کل استان اقدامات لازم را صورت دهیم خصوصا در شهرستان مهران که تلاش است تا قبل از اربعین سرشماری در کل این شهرستان صورت گیرد و روند سرشماری نشان از این دارد که می‌توان در حداقل زمان ممکن پایان کار را اعلام کرد.

وی ادامه داد: در رابطه با هدایای سرشماری اینترنتی نیز 50هزار سیم کارت هدیه رایتل به استان اختصاص یافته که هماهنگی‌های لازم برای تحویل این سیم کارت‌ها صورت گرفته است و سیم کارت‌های همراه اول نیز 10 هزار قطعه برای استان در نظر گرفته شده که امیدواریم تعداد این سیم کارت‌ها افزایش یابد و به کل خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند یک سیم کارت اهدا شود.

کد خبر : ۴۲۴۰۲۲