خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار صورت گرفت؛

بازدید از جاده مهران-ملکشاهی-ترشابه

استاندار ایلام به همراه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان محلی از جاده مهران- ملکشاهی (مسیرترشابه) بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در این بازدید اظهار کرد: با توجه به تردد زوار در ایام اربعین و نیاز به بهسازی جاده‌های اصلی و فرعی استان منتهی به شهرستان مهران باید تلاش کرد تا از ردیف اعتبارات ملی برای توسعه و بهسازی مسیر‌های استان بهره گرفت.

وی افزود: ما با تمام توان از ظرفیت‌های موجود برای بهسازی و ابادانی مسیرهای ارتباطی در استان استفاده می‌کنیم ولی این اعتبارات پاسخگو نیست و می‌طلبد تا نمایندگان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با همکاری و رایزنی با وزارتخانه‌ها توان خود را برای جذب اعتبارات ملی بکار گیرند.

استاندار ایلام با اشاره به تردد میلیونی زوار عتبات عالیات در ایام اربعین در استان خواستار توجه بیشتر مسئولین کشوری به مسیرهای ارتباطی استان شد و ابراز کرد: مسیر ملکشاهی- مهران تنها یک مسیر ارتباط بین شهرستانی نیست بلکه یک مسیری برای تسهیل در تردد زوار و روان سازی ترافیک مسیر ایلام مهران در ایام اربعین است.

مروارید افزود: راه‌های شهرستان ملکشاهی نیاز به بهسازی و توسعه دارند و انشا اله شاهد توسعه و آبادانی این شهرستان باشیم.

مروارید با بیان اینکه از اعتبارات استانی بیش از ۲ میلیارد تومان به بهسازی جاده ترشابه اختصاص یافته، گفت: از سال گذشته با توجه به حجم ترافیکی که خصوصا در ایام اربعین وجود داشت و نیز به منظور سهولت در دسترسی مردم دو شهرستان کار مطالعاتی این مسیر انجام شده ولی باید تلاش کرد تا از اعتبارات ملی بهره گرفت.

وی اضافه کرد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد دادند که به هر میزان از این مسیر که آماده شود را اسفالت کنند.

کد خبر : ۳۸۹۲۵۹