خبرگزاری کار ایران

معاون قضایی دادگستری ایلام خبرداد:

مخدومه شدن 71 هزار پرونده در دادگستری ایلام

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۶۱۰

معاون قضایی دادگستری ایلام از مختومه شدن ۷۱ هزار پرونده در دادگستری های این استان در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، عمران علی محمدی اظهار کرد: سال گذشته ۷۱ هزار پرونده در دادگستری استان ایلام مختومه شده است که به عبارتی ۹۸ درصد پرونده ها به نتیجه رسیده اند.

وی افزود: ۴۷ هزار و ۹۰۷ پرونده پارسال به داسراهای استان وارد شد که به ۴۸ هزار و ۵۷۰ فقره رسیدگی شد و یک هزار و ۶۹ فقره پرونده باقی مانده از سال های قبل نیز در این مدت مختومه شد.

معاون قضایی دادگستری ایلام همچنین برخورد با جرائم خشن در استان را از اولویت های دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: میزان وقوع این جرائم در ایلام سال گذشته ۹ درصد کاهش یافت.

محمدی یکی از برنامه های دشمن را تضعیف قوه قضاییه دانست و افزود: قضاوت از شئون خداست که به پیامبران رسیده و جایگاه قاضی و قوه قضائیه خطیر است چون به دنبال عدالت اجتماعی است و این یعنی اینکه قاضی در قوه قضائیه زورمدار را و هر کسی که حربه هایی در اختیار دارد، محاکمه کند.

وی به ابعاد شخصیتی و خصوصیات بارز شهید بهشتی به عنوان پایه گذار دستگاه قضا بعد از انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام با تمام وجود ولایت مدار بود و احکام اسلام را پذیرفت و اعلام کرد ما شیفته خدمت هستیم نه تشنه قدرت و در دفاع از ولایت فقیه فرمود: آمریکا و استکبار جهانی باید از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز