خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی خبر داد:

اتمام ساخت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۰۴

در کشور ۲میلیون و ۳۰۰هزار مسکن مهر برنامه‌ریزی شد که تا کنون یک میلیون و ۶۰۰هزار واحد به طور کامل ساخته شده است.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در مسکن مهر در جلسه شورای تامین مسکن استان ایلام اعلام کرد: استان ایلام از جمله استانهای موفق در اجرای مسکن مهر است.

به گزارش ایلنا از ایلام، مهرآبادی در این جلسه با بیان اینکه طرح مسکن مهر با هدف خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد طراحی شد و برنامه این بود که قیمت زمین که حدود ۳۵ درصد قیمت تمام شده مسکن است از هزینه‌های پرداختی ازسوی واجدین شرایط مسکن مهر حذف شود افزود: در کل طرح مسکن مهر با وجود مشکلاتی که داشت و اینکه در مکان یابی و سایر قسمتها بعضا " شتابزدگی به عمل آمد، هم اکنون در حال سامان پیدا کردن است.

مهرآبادی گفت: در کل کشور ۲میلیون و ۳۰۰هزار مسکن مهر برنامه ریزی شد که تا کنون یک میلیون و ۶۰۰هزار واحد به طور کامل ساخته شده که از این تعداد یک میلیون و ۲۰۰هزار واحد به بهره برداری رسیده است و ۸۶ هزار واحد نیز آماده بهره برداریست، و سایر واحدهای مسکن مهر نیز با تلاش وزارت نیرو حل مشکل انشعاب آب و برق وسایر زیرساختها تا پایان سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در خصوص مسکن مهر استان ایلام نیز گفت: خوشبختانه در استان ایلام از مجموع ۱۶۰۰۰ مسکن مهر حدود ۱۴۰۰۰ به بهره‌برداری رسیده یا آماده بهره برداری می‌باشد و این امر نشان از موفقیت این استان در احداثمسکن مهر دارد و عمده مشکل مسکن مهر استان ایلام مربوط به شهر دهلران و موسیان بوده که آن نیز مربوط به نبود متقاضی است که در جلسه امروز در این خصوص بحثشد و قطعا تدابیری برای این شهرها در نظر گرفته می‌شود.

مدیر کل راه وشهرسازی استان در این جلسه با ارائه اطلاعات کاملی از تمامی پروژه‌های مسکن مهر استان گفت: عمده مشکل مسکن مهر استان مربوط به شهر دهلران و موسیان بوده که علت آن عدم استقبال متقاضیان بوده و با همفکری مسئولین راهکاری در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد.

بهادری علت تاخیر در بهره برداری از برخی پروژه‌ها را نصب انشعابات عنوان کرد و افزود: با تلاش دستگاههای مربوطه مشکل باقی مانده مسکن مهر استان نیز حل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز