خبرگزاری کار ایران

ایلام؛ رتبه اول تعویض کارت‌های پایان خدمت

کد خبر : ۲۱۱۸۳۰

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از کسب رتبه اول کشور در اجرای طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت قدیمی به هوشمند خبر داد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از کسب رتبه اول کشور در اجرای طرح تعویض کارت های پایان خدمت قدیمی به هوشمند خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ " رضا یاسمی " در این باره اظهار داشت: در اجرای این طرح کلیه کارت های قدیمی کاغذی اخذ و برای صاحبان آن ها کارت هوشمند صادر شد.

وی با تاکید بر مزایای کارت های هوشمند از افرادی که تا کنون موفق به تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت نشده اند خواست برای تعویض این کارت ها هر چه سریعتر با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰ + اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه به محدودیت های اداری و اجتماعی برای مشمولان غایب و فراری اشاره کرد و گفت: طی برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی بر عدم بکارگیری اینگونه افراد تاکید شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه تعدادی از مشمولان غایب و فراری از موسسات اخراج و افراد خدمت کرده جایگزین آن ها شده است.

سرهنگ یاسمی تشکیل شوراه های پزشکی را از دغدغه های سالیان اخیر مشمولان و خانواده های آنها ذکر کرد که در یکسال گذشته این موضوع نیز با برنامه ریزی منظم و برگزاری هفتگی شوراهای پزشکی در داخل استان حل شده است.

وی خاطر نشان کرد: جلسات شوراهای پزشکی در مرکز استان و شهرستان ها به صورت هفتگی و با حضور پزشکان حاذق برگزار و طی هماهنگی های انجام شده با پزشکان متخصص از نظریه های تخصصی این پزشکان برای کسانی که خواهان رسیدگی به وضعیت معافیت پزشکی خود هستند استفاده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز