خبرگزاری کار ایران

امسال ۳میلیارد ریال برای طرح‌های منابع طبیعی شهرستان هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۵۲

اعتبار ۳میلیارد ریال از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای آبخیزداری، کمربند حفاظتی، مراقبت و توسعه مراتع استفاده می‌شود.

«امید علی سبزی»، فرماندار دهلران، در بازدید از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران گفت: این اعتبار از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای آبخیزداری، کمربند حفاظتی، مراقبت و توسعه مراتع استفاده می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به ۱۴۰هزار هکتار وسعت بیابان‌های این شهرستان گفت: از این مقدار تا کنون ۶هزار هکتار جنگل کاری شده است.

فرماندار دهلران تصریح کرد: وسعت مراتع در این شهرستان مرزی، ۳۹۰هزار هکتار است.

سبزی با اشاره به ۶۲۸ هزار هکتار وسعت منابع ملی شهرستان گفت: توسعه فضا‌های سبز، ایجاد کمربند سبز و اجرای طرح‌های آبخیزداری از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است.

وی در دیدار با کارکنان اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی دهلران نیز ضمن تبریک هفته تعاون گفت: این اداره نقش مهمی در عرصه اقتصاد برعهده دارد.

فرماندار دهلران تصریح کرد: توجه به بکارگیری نیروهای بومی در شرکت‌ها منطقه و پرداخت بموقع حقوق کارگران این شرکت‌ها مد نظر باشد.

سبزی با اشاره به جمعیت بیکار شهرستان گفت: ایجاد بانک جامع اطلاعاتی برای کارجویان در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز