خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استانداری ایلام از تصفیه خانه فاضلاب سرابله بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۴۶

معاون برنامه‌ریزی استاندار بهمراه کولانی، فرماندار، و عده‌ای از مدیران اجرایی استان و شهرستان چرداول قهرمان با هفته دولت از تاسیسات در حال احداثتصفیه خانه فاضلاب سرابله بازدید کردند.

دکتر عسگری، معاون برنامه ریزی استاندار، بهمراه کولانی فرماندار و عده‌ای از مدیران اجرایی استان و شهرستان چرداول قهرمان با هفته دولت از تاسیسات در حال احداثتصفیه خانه فاضلاب سرابله بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این بازدید مدیر عامل آبفای شهری استان به تشریح کارهای انجام گرفته پرداخت و گفت: با وجود همه تنگناهای حال پیش روی پروژه خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد سازه‌های مدول اول تصفیه خانه احداثو در کل پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد است.

وی افزود؛ شرکت آمادگی دارد در صورت تزریق اعتبارات تخصیصی ظرف مدت کمتر از یکسال این طرح را که در صورت بهره برداری تاثیر مهمی در اقتصاد منطقه سرابله بخصوص در بخش کشاورزی دارد را به بهره برداری برساند.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان اضافه کرد؛ ظرفیت تصفیه خانه احداثی از نوع لجن فعال با هوادهی گسترده در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمکعب می‌باشد که به میزان۲۰۰۰۰۰ نفر را تحت پوشش خود قرار دهد.

در این بازدید دکتر عسگری، معاون برنامه ریزی، ضمن تقدیر از شرکت آب و فاضلاب اظهار داشت؛ با توجه به اینکه پروژه در مراحل تکمیل قطعات مکانیکال بوده و تهیه حمل و نصب آن‌ها نیاز به ثبت سفارش و خرید دارد تمام تلاش خود را برای تامین بموقع اعتبار انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز